Pe 1 septembrie va fi lansată o nouă campanie educaţională pentru aruncarea responsabilă a deşeurilor cu mesajul „Fix la coş!”, realizată de Comunicator Media, cu sprijinul JTI România. Mesajul campaniei va fi difuzat timp de o lună în Bucureşti, pe panouri stradale, în staţiile şi în trenurile Metrorex, precum şi online pe profit.ro, financialintelligence.ro, bursa.ro şi Amosnews.ro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

„Folosim, ca şi anul trecut, un mesaj simplu, care îşi propune să capteze o audienţă cât mai largă. „Fix la coş!” îndeamnă la corectitudine şi curăţenie, urmărind să crească gradul de conştientizare a importanţei pe care o pot avea gesturi aparent nesemnificative. Aruncarea responsabilă a deşeurilor poate fi punctul de pornire care să trezească dorinţa de îmbunătăţire pe toate planurile E o performanţă să fii fair play cu tine şi cu ceilalţi, care cere efort continuu, mai ales în contextul traiului complex de zi cu zi”, a explicat Alexandru Lupu, directorul Comunicator Media, referindu-se la conceptul demersului.

Evenimente

11 septembrie - Maratonul Impactul fiscalitații în economie. Parteneri: ARB, CEC Bank, CITR.
24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a Parteneri: ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast, ACUE
30 septembrie - Eveniment Profit.ro E-Commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a - Parteneri: CEC Bank, ContentSpeed, ARB
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-a. Parteneri: Raiffeisen Bank, ACUE

„Este al doilea an în care derulăm o campanie publică pentru aruncarea deşeurilor într-un mod responsabil. Iniţiativa a pornit de la cerinţele Directivei plasticelor de unică folosinţă, dar urmează principiile proiectelor şi programelor susţinute de JTI în privinţa dezvoltării durabile şi contribuţiei la schimbarea în bine a comunităţii. Pentru noi, sustenabilitate înseamnă responsabilitate, parteneriate pe termen lung şi angajament. Din 1993, construim în România o identitate corporatistă care are la bază implicarea în realizarea proiectelor, nu doar finanţarea lor. Venim cu idei, punem oameni în legătură, ducem lucrurile la bun sfârşit alături de partenerii noştri”, a precizat Gilda Lazăr, Director Corporate Affairs & Communications JTI Romania, Moldova şi Bulgaria.

Directiva (UE) 2019/904 a Parlamentului European şi a Consiliului, privind reducerea impactului anumitor produse din plastic asupra mediului, transpusă prin Ordonanţa de Urgenţă 6/2021, prevede demersuri de informare şi conştientizare, în vederea stimulării unui comportament responsabil pentru aruncarea corespunzătoare a produselor ce conţin plastic.

JTI susţine şi campanii publice anuale cu privire la efectele negative ale contrabandei cu ţigarete asupra economiei şi a societăţii, începând din anul 2010, în parteneriat cu autorităţile de aplicare a legii. JTI a fost prima companie de tutun care a semnat un Protocol pentru combaterea contrabandei în anul 2005, mai întâi cu Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, apoi cu Autoritatea Naţională a Vămilor.

JTI şi-a început activitatea în România în urmă cu peste 30 ani, în 1993 (ca R.J. Reynolds) şi de atunci se implică activ în comunitate: compania este partener al Festivalului Internaţional de Teatru de la Sibiu (FITS), Festivalului Internaţional de Film Transilvania (TIFF), Festivalului Internaţional George Enescu, Filarmonicii George Enescu, Muzeului Brukenthal, Muzeului Naţional de Artă al României, Muzeului Ţăranului, Muzeului Satului, Muzeului Literaturii Române, Corului Madrigal, al  "Turneelor de poveste" - serie de turnee muzicale în oraşele mici, Festivalului SoNoRo, proiectelor CoolSound şi Aplauze pentru poet, precum şi sponsor oficial al ”Gigi Căciuleanu Romania Dance Company”. JTI a fost premiată de Ministerul de Externe din Japonia pentru promovarea culturii nipone în România. JTI sprijină Grădina Japoneză din Herăstrău, Căsuţa de Ceai din MNAR şi Centrul de Studii Româno-Japoneze din cadrul Universităţii Româno-Americane. „Întâlnirile JTI”, lansate în anul 2000, au devenit un brand cultural naţional în dansul contemporan. Compania susţine, din anul 2000, ”Bursele JTI pentru Jurnalişti”, fiind de asemenea partener al Internship 2.0. Din 1998, se desfăşoară programul ”Seniorii JTI”, prin care 45 de vârstnici din Sectorul 2 primesc zilnic alimente şi medicamente, iar de-a lungul anilor compania a colaborat şi colaborează cu Samusocial, Ateliere fără frontiere, ARC, SoSiSeSa şi alte organizaţii neguvernamentale, sprijinind proiecte sociale dedicate persoanelor defavorizate şi vârstnicilor în diverse zone ale ţării, sau intervenţii în situaţii de urgenţă (ca rezultat al pandemiei, războiului, inundaţiilor etc.).

JTI este unul dintre cei mai mari producători mondiali de produse din tutun şi produse pentru vapat, cu operaţiuni în peste 130 de ţări. Cu sediul la Geneva, Elveţia, JTI are circa 46.000 de angajaţi, fiind membră a grupului Japan Tobacco. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.jti.com.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.