Conţinutul creat sau modificat cu ajutorul inteligenţei artificiale va fi marcat pe Facebook şi Instagram cu alte etichete decât cele de până acum, după ce Meta a decis să le modifice.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Meta a decis modificarea etichetelor folosite pentru evidenţierea posturilor care includ conţinut creat ori modificat cu ajutorul AI-ului.

În loc de „Made with AI”, ca până acum, pe aceste etichete scrie acum „AI info”. Meta spune că a luat această decizie deoarece vechile etichete „nu s-au ridicat la aşteptările oamenilor şi nu au oferit întotdeauna suficient context”.

Evenimente

30 iulie - Maraton Profit News TV - Inteligența Artificială în Economie

Compania americană a început să folosească etichete pentru conţinutul realizat cu ajutorul inteligenţei artificiale în luna aprilie.

Aceste etichete se bazează pe ceea ce Meta numeşte „standardele industriei” de identificare a conţinutului alterat folosind AI-ul.

Recent, însă, aceste etichete au stârnit furia fotografilor, inclusiv a unora celebri, după ce fotografiile acestora au fost marcate ca fiind create cu AI din cauza unor simple reglări făcute în Photoshop.

Acesta pare să fi fost motivul concret pentru care gigantul american a decis să schimbe formularea din cadrul etichetelor pentru conţinutul realizat cu ajutorul inteligenţei artificiale.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.