Mercedes-Benz are plăcerea de a anunţa un nou parteneriat strategic cu Bucharest Fashion Week, devenind astfel partenerul principal al celui mai prestigios eveniment de modă din România. Această colaborare reprezintă un nou pas în angajamentul Mercedes-Benz de a susţine excelenţa, inovaţia şi eleganţa în toate formele sale. Parteneriatul subliniază valorile comune ale celor două: pasiunea pentru perfecţiune, atenţia la detalii şi dorinţa de a redefini standardele de excelenţă.
Ca urmare a acestui parteneriat, evenimentul va purta numele Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week, iar logo-ul său va incorpora branding Mercedes-Benz. Site-ul oficial şi canalele de social media ale evenimentului sunt, de asemenea, centrate pe elementele elegante Mercedes-Benz, fiind marcate vizual de pattern-ul cu renumita stea cu trei colţuri a brandului.
Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week se va desfăşura în perioada 15-17 octombrie şi va transforma centrul Bucureştiului într-un loc de importanţă globală, punându-l pe hartă alături de alte capitale ale modei, precum Milano, Paris, Londra sau New York. Evenimentul este centrat în jurul promovării designerilor români şi a celor din regiune, conectând Europa de Est cu restul continentului, celebrând moda, arta şi cultura zonei.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
„De peste un secol, Mercedes-Benz a fost în fruntea designului auto. Autovehiculele noastre sunt cunoscute pentru frumuseţea lor atemporală, combinând linii elegante cu proporţii dinamice pentru a crea o întâlnire armonioasă între formă şi funcţionalitate. Devotamentul Mercedes-Benz pentru design depăşeşte însă autovehiculele noastre. Avem o tradiţie îndelungată în sprijinirea artelor şi industriilor creative, inclusiv moda. Prin parteneriate cu peste 60 de platforme de modă din întreaga lume, oferim o scenă pentru designeri vizionari şi sărbătorim creativitatea lor. De la Paris la New York, de la Milano la Tokyo, Mercedes-Benz este un suporter global pentru creativitate, inovaţie şi eleganţă şi suntem extrem de încântaţi să aducem această moştenire şi la Bucureşti,” declară Natalie Thompson, CEO – Mercedes-Benz România.
Evenimentul va aduna o comunitate remarcabilă de profesionişti: de la designeri de modă, celebrităţi, influenceri, bloggeri, editori de modă, jurnalişti, specialişti PR şi mass-media, până la stilişti, fotografi, videografi, make-up artişti, hairstylisti şi entuziaşti ai modei. Astfel, Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week va reprezenta atât un reper artistic, cât şi unul cultural şi turistic pentru România. În calitate de partener principal, Mercedes-Benz susţine Bucharest Fashion Week în promovarea şi dezvoltarea industria modei şi a talentelor din jurul ei.
„Chiar dacă este abia la prima ediţie, Bucharest Fashion Week şi-a propus să devină un motor pentru dezvoltarea economică şi socială a Bucureştiului şi a României, dar să şi promoveze talentele autohtone, oferind o platformă atât pentru educaţie, cât şi pentru deschiderea unor oportunităţi internaţionale de carieră pentru designerii români. Scopul nostru este să facem din Bucureşti un hub important în moda europeană, într-un eveniment organizat la standarde de calitate şi profesionalism de nivel internaţional. Pentru a putea atinge aceste obiective, aveam nevoie de un partener de încredere şi prestigiu, ale cărui preocupări pentru calitate şi un viitor sustenabil se aliniază cu cele promovate de Bucharest Fashion Week. Suntem extrem de mândri că, încă de la început, acest partener strategic este Mercedes-Benz!
Prin unirea celor două branduri, Bucharest Fashion Week - marcă înregistrată pe care o deţinem în totalitate şi care nu are nici o legătură cu evenimente similare care au fost organizate în trecut – şi Mercedes-Benz, evenimentul nostru, devenit acum Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week, intră într-o familie de elită, o asociere care ne bucură şi pe care, fiţi convinşi, o vom onora pe măsură”, a declarat Av. Mario Antico, co-organizator Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week.
Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week promite o ediţie spectaculoasă, cu prezentări de modă impresionante, momente memorabile şi evenimente unice. Participanţii vor avea ocazia să descopere cele mai noi tendinţe în modă şi să interacţioneze cu designeri de renume precum Maria Lucia Hohan, SeenUsers, Rhea Costa, Almaz, Murmur, Manuri, Carmen Secăreanu, Ami Amalia şi mulţi alţii. Aceştia îşi vor prezenta cele mai noi colecţii, în cadrul Runway Fashion Shows, atât pe scena centrală, cât şi în cadrul unor evenimente private, unul dintre cei trei piloni ai evenimentului.
Evenimentele din jurul Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week vor avea loc în locaţii emblematice din Bucureşti, cum ar fi La Miţa Biciclista – Creative Establishment, UNArte, Intercontinental Athenee Palace Hotel, Muzeul Naţional de Artă al României, Opera Naţională Bucureşti, Cercul Militar şi Ateneul Român.
Mai multe informaţii despre eveniment şi program pot fi consultate accesând site-ul oficial, https://mbbfw.ro/.
Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.