David Bechkam face prima sa apariţie din parteneriatul strategic şi colaborarea pe termen lung cu BOSS.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

O distribuţie de top, ce reuneşte feţe noi şi emblematice alături de talente recunoscute, aduce la viaţă acest nou capitol captivant din povestea BOSS. David Beckham, legendarul fotbalist britanic şi icon de stil apare în prima sa campanie după anunţarea parteneriatului strategic şi colaborarea pe partea de design cu brandul. Muzicianul nigerian Burna Boy şi actorul şi modelul sud-coreean Lee Jong-suk se alătură listei de personalităţi, unde le regăsim şi pe supermodelul brazilian Gisele Bündchen şi legendara Naomi Campbell, care revine în acest sezon ca ambasador al brandului pentru licenţele BOSS Watches, Jewelry şi Eyewear, şi jucătorul de tenis italian Matteo Berrettini, care revine ca ambasador al brandului pentru licenţele BOSS Watches, Jewelry şi Eyewear.

Chiar de la lansarea campaniei cu impact emoţional #BeYourOwnBOSS, BOSS a încurajat fiecare individ să ducă o viaţă determinată de propriile alegeri, ghidată prin stil şi încredere. Pentru sezonul de Toamnă/Iarnă brandul duce acest mesaj şi mai departe, îndemnând că puterea de a-ţi găsi vocea şi de a fi propriul tău BOSS nu este doar un angajament temporar: este pe viaţă.

Evenimente

11 septembrie - Maratonul Impactul fiscalitații în economie. Parteneri: ARB, CEC Bank, CITR.
24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a Parteneri: ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast, ACUE
30 septembrie - Eveniment Profit.ro E-Commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a - Parteneri: CEC Bank, ContentSpeed, ARB
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-a. Parteneri: Raiffeisen Bank, ACUE

“Este extraordinar să fac parte din această campanie BOSS pentru sezonul Toamnă/ Iarnă 2024, care dă un start spectaculos al ambasadoriatului meu pe termen lung cu BOSS,” spune David Beckham.

În noua campanie, fiecare vedetă - stilizată în cele mai recente ţinute BOSS -dezvăluie principiile după care se ghidează în viaţă. Selecţia pentru sezonul Toamnă/ Iarnă 2024 oferă variante complete pentru orice ocazie, care se integrează natural într-un stil de viaţă intens.

Costumul original BOSS este reimaginat în siluete puternice şi moderne, care oferă o perspectivă proaspătă, perfect adaptată lunilor mai reci care urmează. În campanie, fiecare protagonist îşi aşterne pe hârtie principiile de viaţă. Decorul office elegant şi ţinutele impecabile, precum şi elementele vizuale corporate evidenţiate în decorul campaniei, sunt o extensie a temei „CorpCore” prezentate pentru prima dată la show-ul BOSS toamnă/iarnă 2023 în septembrie anul trecut.

​Lansarea va fi susţinută de o campanie de marketing 360 de grade amplificată prin vizualuri stradale la scară largă, prezente în 29 de oraşe cheie de pe glob. Online, BOSS continuă să se implice şi să-şi construiască comunitatea de fani prin lansarea noului său canal de Instagram. Lansarea live a campaniei de toamnă/iarnă va implica şi mai mult baza de fani Instagram BOSS. Pe Threads, BOSS va prezenta clipuri audio BTS cu vedetele sale, în timp ce sondajele şi întrebările vor incita activitatea fanilor BOSS şi vor amplifica engagement-ul, creând buzz în jurul campaniei.

Noua colecţie de toamnă/iarnă 2024 este disponibilă începând din 28.08.2024, în magazinele BOSS din întreaga lume, pe boss.com şi prin parteneri.

Look-uri cheie:

Esenţa colecţiei de îmbrăcăminte pentru bărbaţi BOSS prezintă stiluri office redefinite, aşa cum se vede în costumele elegante şi paltoane cu umeri conturaţi, accentuate cu cravate rafinate, creând o reinterpretare puternică a ţinutelor office clasice. În selecţia de lux, două look-uri cheie pentru bărbaţi sunt realizate din ţesătură Bisontex - un amestec de lână de bizon şi caşmir într-o nuanţă distinctă, gri-maro nisipoasă.

În colecţia pentru femei, clasicul power suit reactualizat este în centrul atenţiei, cu o notă de lux realizată cu tipare şi dimensiuni noi, texturi bogate şi forme puternice ale umerilor. Aspectele esenţiale includ un sacou cu dungi din lână virgină, cu fermoar la spate, asortat cu o fustă creion, precum şi o haină petrecută, realizată din piele cu model de crocodil reliefat, un costum din două piese şi un trenci din aceeaşi lână de caşmir ultra moale, ca şi în colecţia pentru bărbaţi.

Autorii campaniei:

Fotograf: Mikael Jansson

Creativi: Trey Laird & Team Laird

Cast: David Beckham, Naomi Campbell, Lee Jong-suk, Gisele Bündchen, BurnaBoy.

Despre BOSS şi HUGO BOSS

BOSS se adresează oamenilor curajoşi, autodeterminaţi, care trăiesc viaţa în condiţiile lor, cu pasiune, stil şi scop. Colecţiile oferă modele dinamice şi moderne pentru cei care îmbrăţişează pe deplin şi fără scuze: ca propriul lor BOSS. Croielile tradiţionale ale brandului, costumele excepţionale, îmbrăcămintea casual, denim, sport şi accesorii care răspund nevoilor de stil ale consumatorului exigent. Parfumurile, ochelarii, ceasurile şi îmbrăcămintea pentru copii cu licenţă completează portofoliul brandului.

Lumea BOSS poate fi experimentată în peste 489 de magazine proprii din întreaga lume. BOSS este brandul de bază al HUGO BOSS, una dintre companiile lider poziţionate pe segmentul premium al pieţei globale de îmbrăcăminte. Grupul oferă colecţii în 131 de ţări la aproximativ 7.800 de puncte de vânzare şi online în 73 de ţări, prin intermediul hugoboss.com. Cu aproximativ 19.000 de angajaţi în întreaga lume, compania, cu sediul în Metzingen (Germania), a înregistrat vânzări de 4,2 miliarde EUR în anul fiscal 2023. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.