Amazon, în căutarea sa pentru o eficienţă mai mare, a dezvoltat noi sisteme pentru a reduce timpul de livrare cu câteva secunde la fiecare livrare de pachet şi pentru a ajuta clienţii să facă alegeri de cumpărare mai rapide, chiar şi pentru tipuri noi de produse despre care ar putea cunoaşte puţine lucruri, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Compania a anunţat miercuri că a creat puncte luminoase în camioanele sale pentru a ghida angajaţii către pachete la fiecare oprire de-a lungul unei rute.

Tehnologia, pe care Amazon o numeşte Vision Assisted Package Retrieval, funcţionează printr-o lumină verde pe pachete, astfel încât furnizorul să nu fie nevoit să piardă secunde preţioase citind etichetele.

Evenimente

15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania

”Când accelerăm livrările, clienţii cumpără mai mult”, a declarat Doug Herrington, CEO al magazinelor Amazon din întreaga lume, în remarci făcute la eveniment.

”Odată ce un client va avea o livrare rapidă, va reveni mai devreme şi va cumpăra mai mult.”

Amazon a spus că va echipa 1.000 de camioane de livrare activă, furnizate de producătorul de vehicule electrice Rivian, cu tehnologia de lumini, la începutul anului viitor.

Herrington a spus că plafoanele furgonetei de livrare sunt echipate cu camere şi proiectoare LED care citesc instantaneu etichetele pachetelor, astfel încât să ştie care sunt destinate pentru care clienţi.

Amazon este cel mai mare acţionar al Rivian şi a plasat comenzi pentru 100.000 de dubiţe de livrare electrice, care urmează să fie adoptate până în 2030.

Noul sistem aminteşte de o tehnologie implementată pe scară largă în depozitele Amazon, care luminează articolele de pe rafturile cu roţi robotizate, astfel încât lucrătorii să le poată ridica şi să le pună în coşuri. Acest sistem l-a înlocuit pe unul în care unii muncitori mergeau până la 10 mile pe zi, împingând cărucioare prin culoarele înguste pentru a găsi obiecte depozitate.

Scurtarea cu câteva secunde a timpului necesar pentru fiecare livrare de pachet înseamnă că Amazon poate creşte numărul de livrări pe care fiecare lucrător le face într-o tură.

Astăzi, a spus Amazon, lucrătorii de livrare ajung la aproximativ 100 de clienţi în fiecare zi.

La un eveniment desfăşurat la un depozit de lângă Nashville, Tennessee, Amazon a mai spus că foloseşte un nou software de inteligenţă artificială care poate reduce nevoia de a petrece minute sau ore căutând noi produse, cum ar fi televizoare şi mâncare pentru câini.

Ghidurile online vor include informaţii mai extinse, precum şi recomandări, astfel încât clienţii să poată lua decizii mai informate mai rapid, a spus compania din Seattle.

Noua caracteristică urmează celei anunţate la începutul acestui an, punând o căutare AI pe site-ul principal Amazon.

Numită Rufus, funcţia oferă utilizatorilor răspunsuri mai lungi la interogările de căutare.

Separat, Amazon a anunţat că plănuieşte depozite mai mici ataşate magazinelor sale alimentare Whole Foods, astfel încât, atunci când articolele nu sunt oferite acolo, clienţii să nu fie tentaţi să facă cumpărături la magazinele concurente. În acest fel, cumpărătorii ar putea să comande o sticlă de Pepsi în timp ce fac cumpărături la un magazinWhole Foods care nu are băutura răcoritoare şi să li se aducă băutura la check-out. Primul astfel de magazin este în Plymouth Meeting, Pennsylvania – la aproximativ 15 mile nord de Philadelphia – care va începe să ofere serviciul cândva anul viitor.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.