Browser-ul Google Chrome va oferi o serie de noi funcţii de inteligenţă artificială, care vor facilita, printre altele, căutarea în limbaj natural a informaţiilor accesate anterior şi compararea produselor.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Utilizatorii browser-ului Chrome vor putea adresa întrebări în limbaj natural legate de istoricul de navigare pentru a găsi uşor informaţii accesate anterior.

De exemplu, în loc să caute într-o lungă listă de site-uri vizitate, utilizatorul poate întreba, tastând în bara de adrese, ”de la ce restaurant am comandat pizza acum două săptămâni?”.

Evenimente

11 septembrie - Maratonul Impactul fiscalitații în economie. Parteneri: ARB, CEC Bank, CITR.
24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a Parteneri: ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast, ACUE
30 septembrie - Eveniment Profit.ro E-Commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a - Parteneri: CEC Bank, ContentSpeed, ARB
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-a. Parteneri: Raiffeisen Bank, ACUE

Google aduce şi funcţionalitatea Lens în browser-ul său, care va permite utilizatorilor să selecteze şi să caute informaţii despre orice fără a părăsi site-ul activ. Lens poate identifica conţinutul din imaginii şi filmări.

În fine, tot cu ajutorul AI-ului, Chrome va putea face comparaţii între produsele deschise în paralel în până la 10 tab-uri - evidenţiind asemănările şi deosebirile dintre acestea la nivelul dotărilor tehnice, al preţurilor şi al recenziilor primite de la clienţi.

Toate noutăţile vor fi implementate în versiunea pentru desktop a browser-ului şi vor fi disponibile, pentru început, doar în Statele Unite.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.