Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) anunţă că a adoptat decizia privind comunicarea documentelor între ANCOM şi furnizorii de comunicaţii electronice, furnizorii de servicii poştale, precum şi alte categorii de persoane prin intermediul aplicaţiei „My ANCOM”.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii a adoptat decizia privind comunicarea documentelor între ANCOM şi furnizorii de comunicaţii electronice, furnizorii de servicii poştale, precum şi alte categorii de persoane prin intermediul aplicaţiei „My ANCOM”. Noul serviciu dezvoltat de ANCOM pune la dispoziţia fiecărui beneficiar un spaţiu virtual privat care oferă garanţii de securitate, reprezentând un pas important în digitalizarea activităţii autorităţii”, anunţă ANCOM.

Decizia adoptată a fost transmisă spre publicare în Monitorul Oficial al României şi va intra în vigoare la data publicării.

Evenimente

30 iulie - Maraton Profit News TV - Inteligența Artificială în Economie

Prin intermediul „My ANCOM”, autoritatea va realiza comunicarea către diverse categorii de beneficiari a oricăror documente, inclusiv a solicitărilor de informaţii, deciziilor, proceselor-verbale de constatare a contravenţiei şi de aplicare a sancţiunii, actelor de executare silită, răspunsurilor la diverse cereri ori petiţii, informărilor, altor acte administrative. Astfel, fiecare beneficiar va putea accesa în platforma informatică în orice moment toate documentele emise de ANCOM şi care privesc activitatea proprie, de la documentele privind licenţele de utilizare a spectrului şi până la titluri de creanţă sau alte documente informative.

 Documentele încărcate vor fi păstrate pentru o perioadă de 3 ani şi vor asigura astfel utilizatorilor un istoric al relaţiei acestora cu Autoritatea.

Totodată, în anumite cazuri specifice, aplicaţia va putea fi folosită şi în sens invers, beneficiarii având posibilitatea de a transmite direct Autorităţii anumite documente şi informaţii prin intermediul „My ANCOM”.

Comunicarea de documente prin intermediul serviciului va începe în termen de 2 luni de la data intrării în vigoare a deciziei.

 

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.