Sezonul 3 din "Bridgerton" a intrat oficial pe lista celor mai populare titluri Netflix din toate timpurile. Cu un număr cumulat de 91,9 milioane de vizualizări de la premiera din 16 mai, sezonul se situează pe locul 10 în topul celor mai populare seriale de limbă engleză din toate timpurile pe care Netflix le măsoară pe baza vizualizărilor din primele 91 de zile de streaming ale fiecărui titlu. Acest total a fost calculat la 30 iunie, la doar 45 de zile după debut, potrivit Variety.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Sezonul 3 din "Bridgerton" nu numai că a atins rapid statutul de all-time, dar ar fi putut face acest lucru şi mai repede. Deoarece sezonul a fost lansat în două segmente, acesta nu a fost eligibil pentru lista celor mai populare până după 13 iunie, când au fost lansate ultimele patru episoade, moment în care totalul audienţelor a fost resetat, deoarece Netflix calculează audienţele prin împărţirea timpului total de difuzare la durata de difuzare. Dar până la 9 iunie, primele patru episoade au atins 88,9 vizualizări, ceea ce la acel moment a fost suficient pentru a intra în clasament.

Sezonul 2 din "Bridgerton" se clasează pe locul 9 în topul celor mai urmărite seriale în limba engleză, cu 93,8 milioane de vizualizări în primele 91 de zile, după "Stranger Things" Sezonul 3, seria limitată "Fool Me Once" şi "The Night Agent" Sezonul 1.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Sezonul 3 din "Bridgerton" va depăşi probabil cel puţin unul dintre aceste titluri până săptămâna viitoare.

Sezonul 1 din "Bridgerton" se situează mult mai sus, pe locul patru, cu 113,3 milioane de vizualizări, dar este încă plauzibil ca sezonul 3 să îl depăşească până la expirarea celor 91 de zile de streaming.

Precedentul titlu cel mai popular de pe locul 10 a fost "Baby Reindeer", care a ajuns în clasament după fereastra de vizionare din 3-9 iunie şi este încă în primele 91 de zile de streaming.

Deloc surprinzător, "Bridgerton" Sezonul 3 a fost, de asemenea, cel mai vizionat titlu TV în perioada 24-30 iunie, cu 6,6 milioane de vizualizări, deşi a fost depăşit de patru filme.

"A Family Affair" a fost cel mai vizionat titlu Netflix al săptămânii. Filmul de dragoste cu Nicole Kidman şi Zac Efron a înregistrat 26,8 milioane de vizualizări în primele trei zile de streaming şi a fost urmat de "Trigger Warning", filmul nr. 1 de săptămâna trecută, cu 26,3 milioane de vizualizări, şi de thrillerul din 1997 "Kiss the Girls", care a înregistrat 7,1 milioane de vizualizări la intrarea pe Netflix. Iar în clasamentul filmelor care nu sunt în limba engleză, "Inheritance" a avut a doua săptămână pe locul 1, cu 8,2 milioane de vizualizări.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.