Livrările de smartphone-uri Apple în China au crescut cu 52% în aprilie faţă de un an în urmă, continuând o revenire observată în martie, potrivit datelor unei firme de cercetare afiliate guvernului chinez, citate de Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Creşterea vine după o performanţă slabă a gigantului tehnologic american pe cea mai mare piaţă de smartphone-uri din lume la începutul acestui an, pe fondul concurenţei intense în categoria smartphone-urilor de ultimă generaţie din partea rivalilor locali precum Huawei.

Livrările de telefoane de marcă străină în China au crescut cu 52% în aprilie, la 3,495 milioane de unităţi, de la 2,301 milioane cu un an mai devreme, au arătat marţi datele Academiei Chinei de Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor (CAICT).

Evenimente

11 septembrie - Maratonul Impactul fiscalitații în economie. Parteneri: ARB, CEC Bank, CITR.
24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a Parteneri: ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro E-Commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a - Parteneri: CEC Bank, ContentSpeed
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-a. Parteneri: Raiffeisen Bank

Deşi datele nu au menţionat în mod explicit Apple, compania este producătorul străin de telefoane dominant pe piaţa de smartphone-uri din China. Acest lucru sugerează că creşterea livrărilor de marcă străină poate fi atribuită performanţei Apple.

Livrările Apple în China au crescut cu 12% în martie, marcând o îmbunătăţire semnificativă faţă de primele două luni din 2024, când compania a cunoscut o scădere de 37% a vânzărilor.

Vânzările ar putea înregistra o nouă creştere în luna mai, deoarece Apple a lansat luna aceasta o campanie agresivă de reduceri pe site-ul său oficial Tmall din China, oferind reduceri de până la 2.300 de yuani (318 USD) la anumite modele de iPhone.

La începutul acestei luni, CEO-ul Apple, Tim Cook, a prognozat creşterea vânzărilor de iPhone pe unele pieţe, inclusiv China, după ce compania a raportat o scădere cu 8,1% a veniturilor din al doilea trimestru în regiunea Chinei Mari.

Reducerea de preţuri, dublă faţă de o reducere oferită în februarie, vine după ce Huawei a prezentat luna trecută noua sa serie de smartphone-uri de ultimă generaţie, Pura 70, în urma lansării Mate 60 în august anul trecut.

Huawei a depăşit Apple în primul trimestru în calitate de furnizorul de smartphone-uri numărul 2 în China şi îşi intensifică strategia de retail prin deschiderea mai multor magazine emblematice şi adăugarea mai multor distribuitori de retail.

Spinoff-ul Huawei Honor deţine primul loc. Vânzările totale de smartphone-uri în China au crescut în aprilie cu 25,5%, până la 22,7 milioane de unităţi, arată datele CAICT.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.