MedLife, cea mai mare reţea de servicii medicale private din România, lansează „Sănătatea e plăcere” – o platformă dedicată celor care îşi doresc să ducă un stil de viaţă sănătos fără presiune, rigiditate sau senzaţia de „obligaţie”. Această iniţiativă marchează o nouă direcţie strategică pentru MedLife, având scopul de a demonta miturile care sugerează că mişcarea regulată şi un stil de viaţă sănătos sunt greu de realizat şi necesită sacrificii şi eforturi constante.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Platforma vine ca răspuns la una dintre cele mai mari provocări ale societăţii actuale: lipsa timpului, motivaţiei şi a accesului la informaţii care să transforme grija faţă de propria sănătate într-un obicei zilnic, natural şi plăcut.

Odată cu lansarea platformei „Sănătatea e plăcere”, MedLife anunţă primul parteneriat din cadrul acestei iniţiative – o colaborare strategică cu Decathlon, liderul european în retail sportiv, urmând ca şi alte companii să se alăture acestui demers. Împreună, MedLife şi Decathlon îşi propun să inspire, să educe şi să susţină milioane de români în adoptarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat.

„Sănătatea nu înseamnă doar rezultate bune ale analizelor sau investigaţiilor medicale, ci şi felul în care te simţi în fiecare dimineaţă. Atunci când ai grijă de tine, când faci miscare, când mănânci mai bine şi dormi mai bine, începi să trăieşti altfel. Vrem să le arătăm românilor că un stil de viaţă sănătos nu este o povară – ci un drum care te face să te redescoperi şi să te bucuri mai mult de fiecare zi”, a precizat Monica de Romeo, Director Marketing al Grupului MedLife.

Parteneriatul dintre MedLife şi Decathlon va include activări locale, iniţiative educaţionale, proiecte de conţinut şi acţiuni dedicate comunităţilor – toate sub promisiunea comună: împreună pentru o Românie mai sănătoasă şi mai activă.

„La Decathlon, credem cu tărie că mişcarea este cheia unei vieţi sănătoase şi pline de energie, iar alături de MedLife, ne propunem să transmitem un mesaj simplu, dar esenţial: mişcarea este sănătate, iar sănătatea este plăcere si bucurie. Prin acest parteneriat, ne dorim să încurajăm tot mai mulţi oameni să adopte un stil de viaţă activ si să inspire comunităţile din jurul lor”,  a declarat Ioana Limbutu, Director marketing Decathlon România.

Această colaborare este mai mult decât o campanie – este un angajament comun de a sprijini românii să-şi regăsească echilibrul, motivaţia şi plăcerea de a fi sănătoşi.

Informaţiile şi noutăţile despre platforma şi activările campaniei vor fi comunicate constant pe canalele oficiale de social media ale MedLife şi Decathlon.

În cadrul platformei „Sănătatea e plăcere”, MedLife urmează să anunţe şi alte parteneriate strategice cu companii de top din industria de banking şi retail.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.