Nespresso aniversează 10 ani de la intrarea oficială pe piaţa din România, un deceniu marcat de extindere strategică, inovaţie continuă şi dezvoltarea unor comunităţi pasionate de calitate, estetică şi experienţe premium. De la primul Boutique deschis în Bucureşti în 2015, brandul a contribuit la definirea unui stil de viaţă condus de experienţe memorabile, cu o prezenţă naţională în 7 oraşe, un portofoliu diversificat de produse şi o reţea consolidată de parteneriate locale.
Diversitate şi soluţii personalizate pentru fiecare client
Portofoliul Nespresso a evoluat constant pentru a răspunde gusturilor din ce în ce mai rafinate ale consumatorilor locali. De la cele 19 sortimente disponibile la lansare, gama a crescut la peste 80 de sortimente ce includ ediţii limitate, prima gamă de cafea funcţională (Coffee+), sortimente organice şi sistemul inovator Vertuo, cu tehnologie Centrifusion şi cinci dimensiuni de cesti, adaptate momentelor de consum.
În completare, lansarea în 2021 a programului de loialitate Nespresso & You şi a abonamentelor de cafea, unice pe piaţa din România, a oferit consumatorilor o experienţă adaptată stilului lor de viaţă. Cu beneficii exclusive, conţinut personalizat şi acces la experienţe premium precum masterclass-uri, degustări private şi activări în proiecte culturale relevante – precum Art Safari, TIFF sau Bucharest Fashion Week, aceste iniţiative pun în valoare ceea ce Nespresso cultivă de peste un deceniu: o comunitate a iubitorilor de cafea care împărtăşesc aceeaşi atenţie pentru calitatea constantă, estetică şi bucuria de a transforma momente cotidiene într-un stil de viaţă rafinat.

O prezenţă naţională, acces la experienţe premium şi parteneriate care definesc inovaţia în experienţa de consum
În cei 10 ani de activitate în România, Nespresso şi-a consolidat poziţia ca brand premium prin extinderea reţelei de boutique-uri în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara, Constanţa, Braşov şi Craiova, dar şi prin accesibilitate crescută la serviciile şi produsele sistemului Nespresso. De la facilitarea comenzilor online, pe nespresso.com, până la oferte exclusive în aplicaţia mobilă, livrări gratuite şi până la plata prin IVR, direct la telefon, cu ajutorul unul consultant Nespresso, opţiunile sunt variate şi la îndemână. De asemenea, extinderea către segmentul trade, prin intermediul partenerilor de distribuţie Groupe Seb şi DeLonghi aduce espressoarele patentate Nespresso mai aproape de iubitorii de cafea.
Acest deceniu este definit şi de parteneriate strategice care au adus brandul mai aproape de consumatori. Divizia Nespresso Professional s-a extins şi în HoReCa, prin colaborări cu chefi şi locaţii de top precum Kaiamo, Singureni Manor sau Chef Atelier, unde pairing-ul dintre cafea şi fine dining devine o experienţă în sine. În plus, prezenţa în Aeroportul Internaţional Henri Coandă oferă pasagerilor o experienţă completă cu cafea, integrată în rutina călătoriilor, prin soluţiile profesionale.
Cafeaua ca forţă a binelui – sustenabilitate cu impact local
Sustenabilitatea este un criteriu definitoriu în modul în care Nespresso îşi dezvoltă prezenţa pe pieţele locale. În România, Nespresso este primul brand de cafea care a pus bazele unei infrastructuri de colectare şi reciclare a capsulelor, 100% local, în parteneriat cu Indeco. Din 2024, această infrastructură a fost extinsă prin colaborarea cu Sameday şi integrarea reţelei Easybox, pentru a eficientiza şi încuraja obiceiuri sustenabile în rutina iubitorilor de cafea. Programul RELOVE, prin care se recondiţionează şi se oferă o nouă viaţă espressoarelor, completează această abordare circulară a modelului de business. În 2022, Nespresso primeşte certificareaB Corp™, validând angajamentul său faţă de practici responsabile şi impact pozitiv în comunităţile în care activează.

„Nespresso a adus în România un model de consum care pune accent pe calitate, sustenabilitate şi relaţia directă cu consumatorul. În aceşti 10 ani, am văzut cum cererea pentru experienţe de cafea premium a crescut semnificativ, odată cu aşteptările tot mai mari ale consumatorilor în ceea ce priveşte calitatea, diversitatea şi responsabilitatea de brand. România este o piaţă dinamică, cu un public deschis şi curios, iar acest lucru ne motivează să inovăm constant, să dezvoltăm parteneriate relevante şi să oferim contexte care adaugă valoare reală fiecărei interacţiuni cu brandul nostru”, a declarat Ana-Maria Doxan, Business Executive Officer Nespresso România.
Despre Nestlé Nespresso
Nestlé Nespresso SA este un promotor şi un punct de referinţă pentru cafeaua porţionată de cea mai bună calitate, având în centrul misiunii sale promisiunea dezvoltării sustenabile.
În România, acest angajament se traduce printr-un sistem cu 100% capacitate de reciclare a capsulelor pe piaţa locală, accesibil prin Easybox, curier sau în spaţiile special amenajate din magazinele Nespresso. Capsulele colectate sunt complet valorificate: aluminiul este reciclat, iar zaţul devine compost. Sistemul Nespresso este creat astfel încât optimizează consumul de cafea, apă şi energie per ceaşcă, fără compromisuri asupra calităţii.
La nivel global, 94% din cafeaua verde este obţinută prin programul AAA Sustainable Quality™, care sprijină fermierii şi protejează biodiversitatea. Prin iniţiativa The Positive Cup, Nespresso urmăreşte atingerea neutralităţii emisiilor de gaze cu efect de seră până în 2050. Acest angajament este susţinut de Certificarea B Corp™, obţinută în 2022, prin care Nespresso se alătură unei reţele globale de peste 9.000 de companii care pun sustenabilitatea şi responsabilitatea socială în centrul activităţii lor.
Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.nespresso.com.

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.