Gigantul de lux LVMH a anunţat pe 15 iulie că a încheiat un acord cu Stella McCartney cu scopul de a accelera dezvoltarea casei sale de modă. În martie, creatoarea şi-a răscumpărat 50% din acţiunile mărcii deţinute de Kering, punând astfel capăt unui parteneriat de 17 ani cu grupul lui François-Henri Pinault.
Marca de lux număru unu la nivel mondial LVMH nu a transmis nicio precizare cu privire la operaţiune, dar afirmă că Stella McCartney va rămâne director artistic al mărcii şi va păstra aici o participaţie majoritară.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
LVMH precizează că ea va fi consilieră special a PDG-ului Bernard Arnault şi a membrilor comitetului executiv al grupului în materie de dezvoltare durabilă.
Fiica fostului membru al formaţiei The Beatles, Paul McCartney, în vârstă de 47 de ani, vegetariană şi apărătoare a drepturilor animalelor, ea nu foloseşte niciun fel de produs din blană sau pene în creaţiile sale. Marca sa, aflată în strategia de "dezvoltare durabilă" a companiei Kering, numără 52 de magazine şi reţeaua de distribuitori tinde să ajungă la 600 de puncte de vânzare la nivel mondial.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.