Cu încasări de peste 3 milioane de lei la doar o lună de la lansare, filmul "Taximetrişti" este deja în top 10 filme româneşti din toate timpurile la nivel de încasări, devenind unul dintre cele mai de succes filme româneşti din ultimii ani. Poziţionată imediat după succesul internaţional Avatar în primul weekend de lansare (weekend-ul 20-22 ianuarie), comedia românească a primit un val de reacţii pozitive din partea publicului şi a specialiştilor din industria de film, iar campania de promovare a lansat astfel o nouă reţetă de propulsare a produselor made in România.
Filmul este regizat de Bogdan Theodor Olteanu, după un scenariu scris de regizor împreună cu Adrian Nicoale şi surprinde întâmplările prin care trec taximetriştii Lică şi Liviu, pe parcursul unei nopţi obişnuite în Bucureşti. Actorii au creat personaje memorabile în film, conform aprecierilor publicului şi criticilor, din distribuţie făcând parte Alexandru Ion, Ronaldo Matsangos, Maria Popistaşu, Victoria Raileanu, Monica Bîrlădeanu, Mădălina Stoica, Alex Mircioi, Vlad Ionuţ Popescu, Ana Maria Guran, Andi Vasluianu sau Cosmin Nedelcu (Micutzu). Cu o apariţie specială a fost prezent şi Spike (Paul Mărăcine), care semnează coloana sonoră a filmului.
"Taximetrişti" este produs de Bold Film Studio alături de Tangaj Production şi Avanpost Media şi propune o nouă reţetă pentru finanţarea şi promovarea filmului românesc, bazată pe filme comerciale de calitate, cu actori consacraţi, care să ofere în primul divertisment şi care să reapropie publicul local de filmul românesc. De altfel, comedia a obţinut un scor ridicat de 7.8 deja pe IMDB, iar conform unui exit - poll realizat la ieşirea din sălile de cinema, 80% dintre spectatori au declarat că recomandă cu siguranţă prietenilor şi apropiaţilor vizionarea filmului. Filmul a creat un buzz puternic şi un fenomen rar în rândul producţiilor româneşti, mai mulţi spectatori revenind în mod repetat să vadă filmul în cinematografe. De altfel, un elev din Bacău a vizionat filmul de nu mai puţin de 12 ori.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Campania de promovare originală, unul dintre ingredientele de succes
"Taximetrişti" a beneficiat, de asemenea, de o amplă campanie de promovare, la standarde inter-naţionale. Coordonată de grupul WOPA, campania de promovare a reprezentat un element esenţial în strategia filmului. O echipă de peste 30 de specialişti a lucrat pentru o perioadă de patru luni, pentru a asigura vizibilitatea şi promovarea producţiei. Premiera filmului a fost cel mai mare eveniment din industria cinematografică din ultimii ani, reunind peste 1500 de participanţi şi vedete la lansare.
Campania de promovare a fost completată de un afiş - concept, creat după modelul filmelor occidentale, alături de două serii de trailere care au stârnit curiozitatea şi interesul publicului. Şi echipa de actori a fost de altfel implicată în strategia de promovare, filmând peste 20 de filme scurte dedicate promovării Taximetrişti. De asemenea, campania originală de comunicare în mediile digitale şi social media coordonată de Fortuners, ce a presupus un dialog continuu între actori şi audienţă prin intermedi-ul mediului online, a avut o contribuţie majoră la succesul filmului. Campania de promovare a mai bene-ficiat şi de publicitate stradală şi de promovare media, valoarea de piaţă a expunerii în media ridicân-du-se la peste 300.000 de euro.
Grupul WOPA, ce include BOLD Film Studio, este unul dintre cele mai dinamice grupuri de comunicare independente de pe piaţa locală, cu peste 35 de milioane de lei cifră de afaceri cumulată la nivelul anului trecut.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.