Cel mai mare site de streaming încearcă să convingă mai multe companii de video streaming să-şi ofere serviciile prin intermediul YouTube.
YouTube şi-a dat seama că, fiind deja cel mai important site de video, cu peste 2 miliarde de utilizatori, ar putea avea de câştigat dacă se transformă într-un hub central al serviciilor de streaming video, aşa cum încearcă deja să facă Amazon şi Apple.
Surse din cadrul companiei, citate de The Information, spun că YouTube negociază deja cu mai multe companii care deţin servicii de streaming, încercând să le convingă pe acestea să activeze pe platforma sa.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Serviciile de streaming interesate ar putea avea un canal special pe YouTube, la care cei interesaţi ar urma să dobândească acces doar în urma plăţii unei subscripţii lunare.
YouTube ar fi, în această situaţie, intermediarul care-şi pune la bătaie platforma, iar serviciile de streaming ar putea atrage astfel mai mulţi abonaţi, datorită notorietăţii YouTube.
De cealaltă parte, YouTube ar putea avea de câştigat direct, printr-un procent din abonamentele vândute, şi indirect, încercând să convingă abonaţii acestor servicii să se aboneze şi la propriile servicii - YouTube Music şi YouTube Premium.
YouTube nu este prima companie care încearcă să facă ceva de acest gen. Amazon face acelaşi lucru cu Prime Video Channels, iar Apple are aplicaţia Apple TV. Şi Facebook a încercat ceva similar anul trecut, însă a renunţat din cauza lipsei de interes.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.