Peter Barta, antreprenor şi consultant, fondator The Long Run, consideră că mediul antreprenorial românesc este unul asistat social chiar dacă dorim să ascundem acest lucru şi a exlpicat că toate programele, toate intervenţiile sunt în mare parte cu o componentă socială. El a afirmat că avem cel puţin 600 de milioane de euro din fonduri publice, dacă luăm toate programele la nivel guvernamental, care sunt alocate IMM-urilor. ”Cred că toate cursurile de antreprenoriat ar trebui făcute şi pentru toţi funcţionarii din Ministerul Economiei şi Direcţia pentru Antreprenoriat”, a mai spus Barta.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email
”Mediul antreprenorial românesc, oricât de mult dorim să ascundem lucrul ăsta, eu spun că este un mediu antreprenorial asistat social. Fie că ne place, că nu ne place, apelăm la toate schemele şi toate programele, toate intervenţiile pe care le avem, toate sunt intervenţii în mare parte cu o componentă socială. Hai să salvăm cât mai mulţi, hai să dăm bine la cifre. Cred că avem cel puţin 600 de milioane de euro doar din fonduri publice dacă luăm toate programele la nivelul guvernamental care se alocă IMM-urilor. Dar dacă din aceste fonduri am creat un fond de fonduri şi l-am dat către un management profesionist, am ieşit mult mai de bine din punctul nostru de vedere”, a declarat Peter Barta, joi, la conferinţa News.ro  - IMM-urile, oxigen pentru România, ediţia a III-a. 
El a precizat că toţi funcţionarii din Ministerul Economiei ar trebui să facă cursuri de antreprenoriat. 
Evenimente

24 octombrie - Eveniment News.ro - IMM-urile, Oxigen pentru România
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
”Cred că toate cursurile de antreprenoriat ar trebui făcute şi pentru toţi funcţionarii din Ministerul Economiei şi Direcţia pentru Antreprenoriat. Ar trebui ei să participe în primul rând la cursuri de antreprenoriat, cu toate agenţiile, fără supărare. Dar nu se poate ca un reprezentat al agenţiei să nu înţeleagă care este costul de achiziţie al unui client, ce înseamnă facturi, ce înseamnă să-ţi optimizezi, lucruri contabile de bază pe care nu le pricepe. Deci, în primul rând ei ar trebui să meargă acolo. Ei ar trebui să meargă să înţeleagă ce înseamnă inovaţie, ce înseamnă chatbot-uri, ce înseamnă inteligenţă artificială şi cum poate fi folosit în companii”, a mai afirmat Peter Barta.
El susţine că o bancă nu trebuie să finanţeze un start-up.
”Să înţelegem de ce o bancă nu ar trebui să finanţeze un start-up. Nu este apanajul unei bănci, să fim serioşi, adică cine ar vrea să rişte banii bunicii într-un start-up? Nimeni. Banca trebuie să finanţeze, să intervină cu mecanisme de sprijin acolo unde vorbim de creştere, de scalabilitate, acolo unde avem o garanţie, compania are un bun istoric, funcţionează, are potenţial, şi-a demonstrat potenţialul”, a mai transmis Peter Barta.
Evenimentul  IMM-urile, oxigen pentru România, ediţia a III-a este organizat de Agenţia de presă News.ro, Team Innovation Media şi Agentia de PR şi comunicare Plurivox şi are ca parteneri  Asociaţia Română a BăncilorCEC BankFNGCIMMGTA GroupROCA, iar partener organizaţional Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România.
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.