Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluţii de eCommerce bazate pe platforma Magento, a anunţat că pune bazele primului acord comercial pentru sprijinirea magazinelor online din România să îşi vândă produsele în Polonia, alături de Frisbo, Coletaria.ro şi VE Global.
Frisbo, platforma de smart efulfillment, Coletaria.ro, expert în expedierea şi livrarea coletelor, parte a grupului Packeta, cu reţea de puncte pick-up în CEE, şi VE Global, companie specializată în construirea de tool-uri de eCommerce pentru creşterea audienţei, se alătură companiei Blugento.
Acordul comercial între cele 4 companii se adresează tuturor celor care îşi doresc să vândă online internaţional, Polonia reprezentând primul pas în această direcţie.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
”Ne propunem să sprijinim antreprenorii din România să îşi scaleze afacerile în online şi în străinătate, începând cu piaţa din Polonia. Împreună cu partenerii noştri le putem oferi un pachet complet de servicii şi expertiză multidisciplinară pentru a-şi putea vinde produsele pe piaţa poloneză. Împreună, le vom putea asigura tot ecosistemul necesar extinderii business-ului în Polonia”, spune Sandu Băbăşan, CEO Blugento.
El a menţionat că un magazin online poate începe să vândă pe piaţa poloneză în aproximativ 30 – 60 de zile, perioadă ce variază în funcţie de numărul de produse, numărul de soluţii integrate, sisteme de plăţi etc.
”Prima etapă din procesul de extindere al vânzărilor în Polonia presupune realizarea unui audit al activităţii magazinelor online, urmat de o analiză a shop-urilor pe verticalele în care activează. Ulterior, antreprenorii vor primi un plan de acţiuni în care vor fi implicate toate companiile partenere, astfel încât managerii companiilor să poată avea vizibilitate şi predictibilitate pe tot procesul de extindere a vânzărilor în Polonia”, se arată în comunicat.
Coletaria.ro se va implica în calitate de partener logistic strategic
Coletaria.ro se va implica în calitate de partener logistic strategic pentru magazinele online de pe platforma Blugento, care vor livra în Polonia.
”Le oferim antreprenorilor care vor să îşi vândă produsele în Polonia garanţia unui cost avantajos de livrare, care porneşte de la 20 de lei/colet. Asigurăm conectarea magazinelor cu marketplace-uri din Polonia, pentru o extindere rapidă a afacerii online şi oferim, prin reţeaua deja existentă de parteneri, servicii de consultanţă juridică, de înfiinţare de companii, pentru deschiderea de conturi bancare, metode de plată, traduceri, marketing etc.”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Coletaria.ro.
El a mai spus că, printr-o simplă integrare cu Coletaria.ro, magazinele online pot livra colete în toate cele 28 de ţări din Uniunea Europeană, plus Ucraina şi Federaţia Rusă.
Frisbo asigură o parte vitală a extinderii unui magazin online în piaţa poloneză: depozitarea mărfii şi procesarea comenzilor.
”Odată ce partenerii noştri din alianţa de eCommerce şi-au făcut treaba, iar vânzătorul are un shop online pe care consumatorii polonezi să-l înţeleagă şi să-l utilizeze facil, în urma unei strategii de marketing adaptată regional, urmează onorarea comenzilor. Frisbo asigură în Polonia stocarea economică a mărfurilor în hale partenere validate şi gestionează împachetarea şi livrarea eficiente a coletelor către consumatori, printr-o platformă integrată cu shop-ul online, oferind facturare, emitere de documente (precum AWB) şi raportare live a succesului comercial”, spune Bogdan Colceriu, CEO Frisbo.
VE Global are deja o experienţă de 5 ani pe piaţa din Polonia şi contribuie cu experienţa şi expertiza dobândite pe tot lanţul digital, oferind servicii de digital advertising (generare de trafic nou şi notorietate folosind orice tip de media digital, retargetare), digital assistant (o soluţie bazată pe machine learning şi inteligenţă artificială care permite optimizarea traficului şi rata de conversie) şi remarketing (email remarkeitng, web push notification).
”Diferenţiatorul nostru principal constă în abilitatea de a conecta canalele de comunicare digitale prin tehnologia proprietară VE. În acest fel, rata de interacţiune creşte substanţial, iar experienţa utilizatorilor pe site este mai relevantă. Beneficiul direct al acestei tehnologii se regăseşte în bugetele clienţilor, care sunt folosite mult mai eficient”, spune Toma Matei, SVP CEE la VE Global.
La nivel general, extinderea portofoliului de produse către clienţii din afara României aduce vânzări mai mari cu 15 - 20% pentru magazinele online. Potenţialul de creştere poate fi însă şi mai mare, luând în considerare evoluţia industriei de eCommerce din Polonia, estimată anul acesta la o valoare de peste 11 miliarde de euro, doar pe segmentul B2C.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.