Banca Comercială Română (BCR), parte din grupul financiar austriac Erste, a anunţat, miercuri, că a dezvoltat, alături de Qualitance, companie de tehnologie fondată în România, o platformă digitală pentru credite ipotecare, Casa Mea, cu scopul de a transforma procesul de achiziţie a unei locuinţe într-o experienţă mai simplă.
”Aplicaţia Casa Mea este cel mai curajos şi inovator proiect de banking al momentului, care vine în sprijinul clienţilor ce aplică la un credit imobiliar. Ideea a pornit chiar de la discuţiile purtate cu aceştia, înţelegând nevoile lor reale – transparenţă, predictibilitate şi convenienţă în relaţia cu banca, atunci când decid să-şi achiziţioneze o locuinţă”, a declarat Dana Dima, vicepreşedinte Retail & Private Banking BCR.
Prin Casa Mea, clienţii au la dispoziţie, online, un sistem de control al întregului proces de creditare, oferind suport şi transparenţă, potrivit băncii. Aplicaţia poate fi accesată atât de pe telefon, cât şi de pe tabletă sau calculator.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
”Este încă un pas important pe care BCR îl iniţiază în piaţa bancară din România. Un pas care face parte din strategia de Open Banking şi urmăreşte dezvoltarea unor parteneriate în beneficiul clienţilor noştri. Este responsabilitatea noastră să oferim soluţii eficiente de creditare, astfel încât să contribuim la creşterea gradului de accesabilitate a populaţiei la serviciile bancare”, a spus Dima.
Ioan Iacob, CEO şi co-fondator Qualitance, consideră că, în era digitală, există prejudecata că doar fintech-urile se pot ridica la nivelul aşteptărilor.
“Societatea a făcut demult pasul în era digitală, iar companii precum Apple, Amazon, Google sau Uber au reaşezat aşteptările în ceea ce priveşte modul în care interacţionăm cu produse şi servicii. Oamenii se aşteaptă la acelaşi nivel de experienţă simplă şi intuitivă din partea băncilor. Există prejudecata că doar fintech-urile se pot ridica la nivelul acestor aşteptări. Platforma digitală Casa Mea demonstrează contrariul - împreună cu BCR, am reuşit într-un timp record – am avut prima versiune în 10 săptămâni de la pornirea dezvoltării - să transformăm experienţa stresantă de obţinere a unui credit ipotecar într-o experienţă neaşteptat de uşoară şi plăcută”, a spus Iacob.
Cu ajutorul platformei digitale Casa Mea, clienţii încarcă în aplicaţie toate documentele solicitate de către bancă încă din etapa de analiză preliminară. Astfel, nu mai este nevoie ca aceştia să vină la bancă pentru fiecare document sau etapă în parte.
În aplicaţie pot fi încărcate antecontractul, actele de proprietate, opinia notarială, releveul, extrasul de carte funciară şi orice alte documente mai solicită punctual banca.
Aplicaţia este disponibilă în App Store şi Google Play şi a fost deja utilizată de peste 1.300 de clienţi BCR. Peste 600 de persoane au folosit-o deja până la finalul întregului proces, potrivit băncii.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.