Gigantul american Twitter a înregistrat în al doilea trimestru un beneficiu net şi o cifră de afaceri mai bune decât era prevăzut conform analizelor, cu 206 milioane de utilizatori activi, scrie Le Figaro.
După anunţ, piaţa a reacţionat pozitiv, înregistrând 4,64% dintre schimburile electronice ulterioare la închiderea Wall Street.
Numărul zilnic de utilizatori aşa-numiţi "generabili", adică cei care sunt expuşi reclamelor pe platformă, a crescut cu 7 milioane de la un trimestru la altul, atingând 206 milioane la sfârşitul lui iunie, când piaţa conta pe 205,9 milioane.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Adesea criticată pentru tonul anumitor schimburi şi circulaţia comentariilor care instigă la ură, Twitter spune că şi-a îmbunătăţit capacitatea de a depista mesaje cu un limbaj puternic.
De asemenea, Twitter a înregistrat o creştere puternică a veniturilor din publicitate, cu 17% faţă de trimestrul anterior şi aproape s-a dublat faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (+ 87%), până la 1,05 miliarde de dolari.
În total, veniturile au ajuns la 1,19 miliarde de dolari, faţă de 1,06 preconizate, în timp ce venitul net pe acţiune a ajuns la 8 cenţi, faţă de 7 aşteptat de piaţă.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.