Gigantul media Condé Nast a anunţat că va înceta printarea lunară a ediţiilor revistei sale de 80 de ani Glamour în Statele Unite şi se va muta integral online, scrie BBC.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Editorul-şef Samantha Barry a afirmat că revista de modă şi stil de viaţă ar viza publicul "de pe platformele pe care le frecventeză cel mai des". 

Revista va apărea în print de două ori pe an, în ediţie de colecţie. 

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Industria media în print la nivel global se confruntă cu scăderea vânzărilor şi concurenţă dură din partea publicaţiilor online. 

Anul trecut, ediţia britanică a Glamour a anunţat că a fost "prima în format digital". 

Un purtător de cuvânt a declarat pentru BBC că cititorii publicaţiei sunt în general femei cu vârste cuprinse între 20 şi 54 de ani. 

Ultima ediţie în print a revistei Glamour în Statele Unite va fi numărul din ianuarie 2019. 

Revista a mai spus că va extinde materialele în format video şi poveştile cu teme sociale prin noi proiecte ambiţioase. 

Condé Nast, care publică revistele Vogue şi GQ, a încetat şi publicarea în print a revistelor Self şi Teen Vogue. 

Grupul american, deţinut de Advance Publications, a pierdut în jur de 120 de milioane de dolari (93,8 milioane de lire sterline) anul trecut, potrivit unor surse citate de Financial Times. 

Firma plănuieşte să continue publicarea ediţiilor în print a mai multor reviste, inclusiv Vogue, Vanity Fair, Wired şi The New Yorker, potrivit Variety. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.