Grupul Warner Bros. Discovery a anunţat, miercuri, lansarea noii sale platforme Max, fuziunea dintre HBO Max şi Discovery+, pe 23 mai în Statele Unite, promiţând primul serial adaptat după "Harry Potter" cu autoarea J.K. Rowling ca producător executiv, potrivit AFP.
În Europa, Max va fi disponibil începând de anul viitor, iniţial în ţările în care HBO Max este deja lansat. Mai multe informaţii despre lansarea din România vor fi disponibile ulterior.
„Poveştile fiecăreia dintre cărţile Harry Potter (şapte volume), de J.K. Rowling, vor deveni o serie timp de un deceniu”, a anunţat Max într-un comunicat de presă, promiţând şi o nouă distribuţie.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
„Prioritatea noastră este ceea ce va fi pe ecran”, a avertizat CEO-ul HBO Casey Bloys în marginea prezentării din Los Angeles, atunci când a fost întrebat de reporteri cu privire la acuzaţiile de transfobie care o vizează pe scriitoare şi care le respinge.
„Angajamentul Max de a păstra integritatea cărţilor mele este important pentru mine şi aştept cu nerăbdare să particip la această nouă adaptare care va atinge un nivel de profunzime şi detaliu pe care doar un serial de televiziune de lungă durată îl poate oferi”, a subliniat romanciera britanică în comunicatul de presă.
Pentru a-i atrage pe viitorii abonaţi, Max promite, de asemenea, un nou prequel „Game of Thrones”, intitulat „A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight”, plasat cu o sută de ani înainte de evenimentele din seria originală şi care urmează să apară după un prim prequel, „House of the Dragon”, în vara lui 2022.
Noua platformă, unde sunt difuzate filmele care au asigurat succesul HBO, precum „The Sopranos” şi mai nou „Succession”, va fi disponibilă la trei tarife, de la 9,99 de dolari la 19,99 de dolari pe lună.
Serviciul, care va oferi şi acces la conţinuturile HGTV, Food Network sau Discovey Channel, vrea să concureze cu giganţii Netflix şi Disney+, la doi ani după fuziunea anunţată dintre WarnerMedia şi Discovery pentru a forma un nou gigant media.
Alte proiecte sunt în curs de desfăşurare, printre care o serie, „The Sympathizer”, bazată pe romanul „The Sympathizer” al scriitorului vietnamez-american Viet Thanh Nguyen, câştigător al Premiului Pulitzer în 2016, un altul intitulat „The Regime”, cu Kate Winslet, sau un nou opus din „True Detective” cu Jodie Foster.
Tarifele în SUA
- Max Ad-Lite – 9.99 dolari/ lună sau 99.99 dolari/ an – 2 difuzări concomitente, rezoluţie 1080p, fără descărcare offline, sunet surround calitate 5.1
- Max Ad Free – 15.99 dolari/ lună sau 149.99 dolari/ an – 2 difuzări concomitente, rezoluţie 1080, 30 de descărcări offline, sunet surround calitate 5.1
- Max Ultimate Ad Free – 19.99 dolari/ lună sau 199.99 dolari/ an – 4 difuzări concomitente, rezoluţie de până la 4K, 100 de descărcări offline, calitate sunet Dolby Atmos
Abonaţii HBO Max din SUA vor beneficia de Max la acelaşi preţ. De asemenea, vor putea accesa în continuare planul curent pentru cel puţin şase luni de la lansarea noii platforme de streaming. Profilurile de utilizator, setările, istoricul, Continue Watching şi My List vor migra pe Max, astfel încât fiecare va putea urmări producţiile preferate în continuare.
Max va aduce în acelaşi loc programele de neratat de la HBO Max şi conţinutul captivant de divertisment din viaţa reală de pe Discovery+, pentru a crea o experienţă de vizionare completă pentru toate vârstele. Platforma din SUA va avea conţinut fresh constant, cu o medie de peste 40 de titluri şi sezoane noi în fiecare lună. Max va oferi o colecţie de clasă mondială de branduri, francize, seriale şi personaje recunoscute la nivel mondial. Publicul va putea explora lumile legendare ale HBO, DC Universe şi Harry Potter, plus filme de succes, seriale originale şi genuri preferate de fani, cum ar fi true crime, reality, food şi comedie, toate într-un singur loc.
„Max este un mozaic larg de conţinut care va fi de neegalat în amploarea, acoperirea şi excelenţa ofertelor sale”, a declarat Casey Bloys, Preşedinte şi CEO, HBO şi Max Content. „Suntem unici pentru că avem ce e mai bun din toate categoriile, din toate punctele de vedere. Ştim că putem satisface orice dorinţă de conţinut, pentru că avem brandurile pe care oamenii le iubesc. La Max vor găsi ceea ce vor, când vor.”
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.