"Nexus: O scurtă istorie a reţelelor informaţionale, din epoca de piatră până la IA" de Yuval Noah Harari este lansată marţi pe Voxa. Cartea apare simultan în peste 20 de ţări.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Lansarea „Nexus” aduce o premieră în piaţa editorială din România, fiind pentru prima dată când formatul audio devine disponibil înaintea celui tipărit. Versiunea tipărită va ajunge în librării la 25 septembrie. Voxa reuşeşte astfel să alinieze România cu alte ţări europene, precum Marea Britanie, Spania, Germania, Olanda şi Suedia, oferind experienţa audiobook-ului în aceeaşi zi cu lansarea globală. Acest moment marchează un pas important pentru industria locală de carte digitală şi audio.

În „Nexus”, Yuval Noah Harari ne conduce într-o explorare a evoluţiei informaţiei, de la primele forme de comunicare în epoca de piatră până la provocările contemporane ale inteligenţei artificiale şi dezinformării. Harari examinează cum informaţia a acţionat ca o forţă dublă de-a lungul istoriei – nu doar ca materie primă pentru adevăr, dar şi ca o armă cu potenţial distrugător, influenţând atât crearea imperiilor, cât şi distrugerea acestora.

Evenimente

24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a Parteneri: ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast, ACUE
30 septembrie - Eveniment Profit.ro E-Commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a - Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed,eMAG
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-a. Parteneri: ACUE, Electrica Furnizare, Raiffeisen Bank
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris

Cartea explorează legătura dintre modul în care informaţia a fost utilizată de entităţi istorice, precum Imperiul Roman, Biserica Catolică şi Uniunea Sovietică, pentru a consolida puterea şi cum aceste tehnici sunt replicate şi amplificate în prezent. Într-un context global marcat de crize ecologice, tensiuni politice şi proliferarea dezinformării, Harari ne invită să reflectăm asupra alegerilor critice care ne aşteaptă. „Ne aflăm în faţa unor alegeri urgente pe măsură ce inteligenţa non-umană evoluează,” afirmă Harari. „Nexus explorează nu doar pericolele, ci şi speranţele care ne leagă în această lume interconectată,” oferind o reflecţie esenţială asupra modului în care trecutul nostru informaţional ne poate ghida în navigarea provocărilor actuale şi viitoare.

„Formidabil, incitant şi extrem de bine argumentat. Harari ne oferă o viziune asupra unui viitor care se apropie rapid, un viitor în acelaşi timp palpitant şi înfiorător. Dacă ar fi să recomand o singură carte pe care toată lumea ar trebui să o citească – în special liderilor noştri politici – aceasta ar fi Nexus”, spune Stephen Fry, actor, scriitor, comediant şi prezentator britanic.

„Ne bucurăm să fim primii care aduc această lucrare valoroasă publicului român, după o serie de negocieri complexe. Suntem onoraţi de încrederea autorului şi a echipei sale şi fericiţi să oferim cititorilor noştri ceea ce va deveni, fără îndoială, Cartea anului. În plus, colaborarea cu Mihai Morar ne permite să oferim o experienţă de lectură autentică şi captivantă”, a declarat Alexandra Tătaru, Head of Content la Voxa.

Yuval Noah Harari este istoric, filosof şi autor al mai multor cărţi de succes, cum ar fi ,,Sapiens: O scurtă istorie a omenirii", ,,Homo Deus: O scurtă istorie a viitorului" şi ,,21 de lecţii pentru secolul XXI". Cărţile sale au fost vândute în peste 45 de milioane de exemplare şi traduse în 65 de limbi, iar Harari este considerat unul dintre cei mai influenţi intelectuali ai vremurilor noastre. Prima lui carte, Sapiens, a debutat în săptămâna lansării pe primul loc în prestigiosul top întocmit de publicaţia New York Times şi a rămas pe această listă a celor mai vândute cărţi din America timp de peste 6 ani, stabilind un record în industria de carte.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.