Didactica Publishing House propune în portofoliu 70 de titluri noi cu o investiţie de 300.000 euro. Acestea includ poveşti, jocuri şi materiale educative care se adresează copiilor de toate vârstele. Volumele au ca teme: dezvoltarea cognitivă, a vocabularului şi abilităţilor de comunicare, a gândirii logice, a creativităţii şi imaginaţiei, explorarea sinelui şi a emoţiilor.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

66% dintre părinţii care au răspuns la un sondaj al Editurii Didactica Publishing House au precizat că printre activităţile făcute acasă cu copiii se numără cititul. De altfel, aceleaşi date arată că 93% dintre părinţi achiziţionează cărţi, jocuri şi materiale educaţionale alternative pentru a-i ajuta pe copii să aprofundeze diferite noţiuni.

În acest context, portofoliul Didactica Publishing House s-a extins deja în primele luni ale anului cu peste 50 de titluri, care se adresează atât copiilor, cât şi părinţilor - cu cărţi din categoria Parenting şi Dezvoltare personală - şi cadrelor didactice.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

"Doar pentru această primăvară avem programate pentru apariţie 70 de noi titluri, iar până la finalul anului estimăm aproximativ 200 de titluri adăugate în portofoliu, cu o investiţie totală de 1 milion de euro. Ne axăm pe seriile dedicate lecturii, pe jocuri educaţionale, pe cărţi care păstează un format atipic şi ilustraţii spectaculoase. Ştim că pentru a-i atrage pe copii spre lectură şi învăţare prin joc este nevoie să le oferim o experienţă specială începând cu coperta cărţii", a precizat Florentina Ion, fondator şi director general Didactica Publishing House.

Printre noile apariţii din această primă parte a anului se numără o nouă serie - "Vreau să înţeleg" - care promovează înţelegerea şi acceptarea copiilor cu diferite deficienţe şi eliminarea discriminărilor, cărţi de tip enciclopedie - "Pas cu pas în jurul lumii" sau "Marea carte despre flori", "Enciclopedia experimentelor" sau "Vreau să ştiu: cum funcţionează corpul meu", dar şi romane celebre, în versiuni adaptate şi ilustrate - "Micuţele doamne" - Louise May Alcott, "Insula comorii" - Robert Louis Stevenson.

Cele mai apreciate titluri:
Top 5 vânzări titluri noi ianuarie - martie
1. "Şahul: O poveste pentru copii" - Adrianna şi Ursula Staniszewska
2. "Fiecare copil este o comoară" - Andreea Schütze
3. "Doamna Pufin, cea mai bună arhitectă" - Kimberly Andrews
4. "Şoapta" - Pamela Zagarenski
5. "Vreau să ştiu: Cum funcţionează corpul meu" - Pierre Winters & Madeleine van der Raad

Top 5 vânzări generale ianuarie-martie
1. "Şahul: O poveste pentru copii" - Adrianna şi Ursula Staniszewska
2. "Fiecare copil este o comoară" - Andreea Schütze
3. "Ce, cum şi de ce simt: Ema şi Eric descoperă emoţiile" - Ioana Chicet - Macoveiciuc
6. "Doamna Pufin, cea mai bună arhitectă" - Kimberly Andrews
4. "Te rog, mulţumesc, te iubesc!: Ema şi Eric învaţă bunele maniere" - Ioana Chicet - Macoveiciuc

Materiale educaţionale alternative pentru părinţi şi cadre didactice

Printre colecţiile ce vor avea noi apariţii în perioada următoare se numără cele educative care îl au ca protagonist pe micuţul Max, dar şi pe simpaticul poştaş Felix, precum şi noi titluri din colecţiile Sunt, seria "Doctor Catherine Dolto" - care de data aceasta se îndreaptă către subiecte sensibile precum bullyingul- , seriile de lectură pe categorii de vârstă, dar şi noi apariţii în seria "Marea Carte cu Jocuri", dedicate Exploratorilor, respectiv Crăciunului.

În segmentul de cărţi şi jocuri educative, în perioada următoare vor fi lansate două noi seturi de hărţi mentale, orientate către învăţarea unei limbi străine, respectiv aprofundarea operaţiilor matematice.

Şi colecţiile dedicate metodologiei Montessori vor primi noi apariţii în portofoliu, cărţi dedicate părinţilor şi cadrelor didactice care doresc să implementeze această metodă educaţională. În aceeaşi idee, de a oferi resurse educaţionale alternative, Didactica Publishing House va publica şi caiete noi de la Larousse, dedicate activităţilor individuale desfăşurate de copiii preşcolari. 

Focus pe autori români

Începând cu luna aprilie, Didactica Publishing House a iniţiat un proiect nou de promovare a autorilor publicaţi de editură. Astfel, fiecare lună va fi dedicată unui autor român şi unuia străin, cărţile aparţinând acestora având un preţ special. De asemenea, în cazul autorilor români, între 30 şi 100 de volume vor avea autograful autorului.

Luna aprilie este dedicată Ioanei Chicet-Macoveiciuc, unul dintre cei mai cunoscuţi şi îndrăgiţi autori de carte pentru copii, aflat în topul vânzărilor din primul trimestru al acestui an cu două titluri. De asemenea, a fost lansată la începutul acestei luni şi cea mai nouă apariţie editorială semnată de autoare, Vraja ecranelor: Ema şi Eric regăsesc planul de joc, care a fost vândută în primele 5 zile în 1.000 de exemplare. În total, aventurile cunoscutelor personaje au fost vândute în peste 150.000 de exemplare.

"Unul dintre obiectivele noastre pentru acest an este de a fi şi mai mult decât până acum un promotor al autorilor români. Pe lângă cei pe care îi avem deja în portofoliu şi care au programate deja apariţii editoriale noi şi interesante, avem contracte cu alţi 7 autori români debutanţi. Aceştia vor trata în titlurile propuse emoţii precum frica şi depăşirea acestuia, noţiuni de educaţie financiară, jocuri de chimie sau scriere creativă şi alte subiecte interesante şi inedite", a mai precizat Florentina Ion.

Investiţia pentru acest proiect ce sprijină autorii români se ridică la mai mult de 70.000 de euro.

Autorul străin al lunii aprilie este Eve Tharlet, scriitoare şi ilustratoare apreciată în întreaga lume. În portofoliul editurii se ală 16 titluri ce poartă numele cunoscutei autoare pe copertă, iar cele mai populare sunt "Am o surioară!", "Auuu, dinţii mei!" şi "Dora & Tim" - o prietenie neaşteptată. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.