Circulaţia trenurilor a fost întreruptă pe ruta Cernele - Răcari - Filiaşi - Ţânţăreni, în judeţele Dolj şi Gorj, după ce un tren privat de călători a rupt pantograful şi linia de contact la ieşire din staţia Filiaşi. CFR SA anunţă că se circulă cu tracţiune Diesel doar pe intervalul Filiaşi – Ţânţăreni, iar două trenuri de călători care circulă între Bucureşti Nord – Curtici şi Arad – Bucureşti Nord vor ajunge la destinaţie cu întârzieri între 130 şi 150 de minute. Traficul feroviar a fost reluat în condiţii normale.
UPDATE - Potrivit CFR SA, circulaţia trenurilor pe relaţia Filiaşi - Ţânţăreni a fost reluată în condiţii normale de trafic, cu tracţiune electrică.
”Circulaţia trenurilor de călători s-a desfăşurat în primele ore ale dimineţii cu tracţiune Diesel pentru trenurile Regio care au tranzitat secţiunea CF Filiaşi – Ţânţăreni, această măsură fiind necesară pentru a se asigura front de lucru echipelor de intervenţie care au desfăşurat lucrări de remediere a deranjamentului la firului de contact, provocat de un tren privat de călători”, a arătat sursa citată.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
ŞTIREA INIŢIALĂ - Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a anunţat, joi dimineaţă, că în cursul nopţii de miercuri spre joi circulaţia trenurilor pe relaţia Cernele - Răcari - Filiaşi - Ţânţăreni a fost închisă temporar din cauza unui deranjament provocat de un tren privat de călători care aparţine operatorului Astra Trans Carpatic.
”Trenul privat de călători a rupt pantograful şi linia de contact la ieşire din staţia Filiaşi, deranjament care a provocat lipsa de tensiune pe relaţia Cernele – Răcari – Filiaşi – Ţăndărei. Menţionăm faptul că personalul de specialitate al SRCF Craiova a intervenit încă din cursul nopţii cu drezina pantograf pentru remedierea deranjamentului, în acest moment fiind în derulare lucrări de remediere şi repunere sub tensiune a firului de contact doar între staţiile Filiaşi şi Ţânţăreni. La această oră se circulă cu tracţiune Diesel, pusă la dispoziţie de operatorul naţional doar pe intervalul Filiaşi – Ţânţăreni”, a arătat sursa citată.
În intervalul orar necesar remedierii deranjamentului pentru repunere sub tensiune, două trenuri de călători au fost oprite temporar, pentru a se asigura front de lucru cu drezina pantograf. Astfel, trenurile IRN 78, care circulă în relaţia Bucureşti Nord – Curtici, va ajuge la destinaţie cu o întârziere de 150 de minute, iar trenul IR 1822, care circulă în relaţia Arad – Bucureşti Nord, va ajunge destinaţie cu o întârziere de 130 de minute.
Potrivit sursei citate, până la finalizarea intervenţiilor şi repunerea sub tensiune a liniei de contact şi pe ultima secţiune CF, Filiaşi – Ţânţăreni, trenurile Regio care vor tranzita această porţiune vor fi tractate cu locomotovă Diesel.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.