Primarul Capitalei, Nicuşor Dan, anunţă că au început lucrările la Magistrala 6 de metrou ce va asigura legătura dintre Capitală şi Aeroportul Internaţional „Henri Coandă” – Otopeni iar până la finalizarea investiţei, mai multe linii de transport în comun din zona capătului de linie Clăbucet au fost reconfigurate.
Au început lucrările la Magistrala 6 de metrou ce va asigura legătura dintre Capitală şi Aeroportul Internaţional „Henri Coandă” – Otopeni. Până la finalizarea investiţei, mai multe linii de transport în comun din zona capătului de linie Clăbucet au fost reconfigurate”, spune primarul Nicuşor Dan.
El afirmă că liniile de tramvai 3, 24 şi 45 au fost suspendate şi a fost înfiinţată linia de tramvai 42, care asigură legătura între terminalele „Vasile Pârvan” şi „Piaţa Presei”, pe traseul: „Vasile Pârvan”, Calea Plevnei, Str. Sf. Constantin, Str. Ionel Perlea, Str. Grigore Cobălcescu, Str. Berzei, Str. Buzeşti, Piaţa Victoriei, Bd. Ion Mihalache, Str. Clăbucet, Str. Aviator Popişteanu, Bd. Expoziţiei, „Piaţa Presei”, cu întoarcere pe Bd. Expoziţiei, Str. Aviator Popişteanu, Str. Dornei, Str. Puţul lui Crăciun, Bd. Ion Mihalache, Piaţa Victoriei, Str. Buzeşti, Str. Berzei, Calea Plevnei, „Vasile Pârvan”.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
În plus. a fost înfiinţată linia de tramvai 53, între „Mezeş‟ şi „Cartier Dămăroaia”, pe traseul: „Mezeş”, Şos. Chitilei, Bd. Bucureştii Noi, Bd. Gloriei, Str. Piatra Morii, „Cartier Dămăroaia‟ şi retur. ”Traseele liniilor de troleibuz 86 şi 97 au fost scurtate, iar vehiculele întorc la Clăbucet, în loc de „Dridu”, respectiv, „Străuleşti”. A fost înfiinţată linia de troleibuz 95, care asigură legătura între Cartierul Pajura (de la capătul „Dridu”) şi Străuleşti. Astfel, fostul traseu al liniei 97 între Străuleşti şi Clăbucet este asigurat de linia 95 şi de trenurile Magistralei 4 de metrou”, mai anunţă primarul Capitalei.
Nicuşor Dan precizează că şi porţiunea cuprinsă între „Dridu” şi Clăbucet, pe care nu mai circulă troleibuzele liniei 86, este acoperită de autobuzele liniei navetă 686.
El afirmă că linia 476 este modificată şi funcţionează pe traseul de bază de la „Pasaj CFR Chitila” până la Mezeş, apoi pe un traseu modificat pe ambele sensuri pe Bd. Laminorului, Bd. Bucureştii Noi, până la terminalul „Străuleşti” şi linia de noapte N113 funcţionează pe un traseu modificat între terminalele „Piaţa Unirii 2” şi “Mezeş”.
De asemenea, linia de noapte N117 funcţionează între „Piaţa Unirii 2” şi „Străuleşti” şi în zona reorganizată, au fost înfiinţate trei staţii noi, şi anume: „Carpaţi” (amplasată pe Str. Carpaţi), „Caransebeş” (amplasată pe Str. Caransebeş) şi „Soveja” (amplasată pe Str. Aviator Popişteanu).
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.