Marek Gebski este noul Director Marketing & Digital Philip Morris România, din 1 octombrie 2024. Cu o experienţă de peste 19 ani în Philip Morris International (PMI) şi, datorită rolurilor deţinute în divizii de marketing şi vânzări în geografii diferite, Marek Gebski a avut o contribuţie majoră la progresul înregistrat de produsele alternative fără fum de la lansare până în prezent. Marek Gebski a preluat funcţia de la Denys Strobykin care a devenit noul Director General al Philip Morris Bulgaria. În România Gebski va conduce o echipă numeroasă de profesionişti şi va gestiona proiecte de anvergură, cu accent pe expansiunea portofoliului de produse şi îmbunătăţirea experienţei consumatorilor.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

„Mă bucur să-i urez bun venit în echipa noastră lui Marek Gebski, un profesionist pe deplin dedicat misiunii noastre de a construi un viitor fără fum. Marek şi-a creat o reputaţie solidă, bazată pe gândire strategică şi creativitate, precum şi pe excelenta colaborare cu echipele alături de care lucrează. Toate acestea combinate cu o experienţă comercială solidă reprezintă garanţia că împreună vom putea duce mai departe ambiţiile şi succesele înregistrate până în acest moment în România şi ne vom putea continua astfel călătoria spre un viitor fără fum.”, a declarat Mircea Scăunaşu, director general Philip Morris România.

Marek Gebski s-a alăturat companiei în 2005 în Polonia, ţara sa natală, ca merchandiser. Ulterior, a ajuns să deţină poziţii cu responsabilităţi tot mai ample în diviziile de vânzări şi marketing. Odată cu lansarea IQOS în Polonia, Gebski a jucat un rol foarte important în dezvoltarea şi implementarea strategiei comerciale, ceea ce a condus la numirea sa ca Head of Consumer Journey and Project Management. Ulterior, el a ocupat poziţii în sediul central al companiei din Lausanne (Head of Commercial Activation) şi în Argentina (Head of Strategy & Programs and Consumer Experience). Anterior Marek Gebski a ocupat poziţia de Director Marketing & Digital pentru ţările din regiunea Central America & Caribbean.

Evenimente

24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a Parteneri: ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast, ACUE
30 septembrie - Eveniment Profit.ro E-Commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a - Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed,eMAG
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-a. Parteneri: ACUE, Electrica Furnizare, Raiffeisen Bank
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris

„Sunt onorat să mă alătur echipei Philip Morris România în calitate de Director Marketing & Digital chiar în anul în care IQOS, sistemul de încălzire fără combustie numărul 1 din lume, împlineşte 10 ani. Este o perioadă de transformare şi inovaţie de neegalat în industria noastră, iar eu sunt entuziasmat să contribui la dezvoltarea strategiilor care vor aduce valoare atât companiei, cât şi consumatorilor noştri. Împreună cu echipa puternică şi talentată de aici vom continua să inovăm şi să ne extindem portofoliul de produse fără fum, fundamentate ştiinţific, în conformitate cu nevoile şi aşteptările consumatorilor. Pentru a marca suplimentar momentul aniversar de 10 ani, în curând vom aduce pe piaţa din România un produs inovator pentru utilizatorii noştri.”, a afirmat Marek Gebski, Director Marketing & Digital Philip Morris România.

Viziunea PMI este de a construi un viitor fără fum şi de a înlocui ţigările cu produse cu risc redus care – deşi nu sunt lipsite de riscuri – sunt o alegere mult mai bună decât continuarea fumatului. Călătoria PMI către un viitor fără fum a început în anul 2008, când compania a decis să investească în cercetarea şi dezvoltarea produselor fără fum. După şase ani, PMI a lansat IQOS, dispozitivul care încălzeşte tutunul fără să îl ardă. Astăzi, după investiţii de peste 12,5 miliarde USD, produsele alternative fără fum ale PMI sunt disponibile în peste 90 de pieţe şi 36,5 milioane de adulţi din întreaga lume utilizează aceste produse.

România reprezintă un pilon central în tranziţia PMI către un viitor fără fum. Din 2017 până în prezent compania a investit peste 730 de milioane de dolari pentru a transforma fabrica din Otopeni într-una dintre cele mai importante şi moderne unităţi de producţie din cadrul Philip Morris International. În prezent, 92% din produsele fabricate la Otopeni sunt exportate în 54 de pieţe de pe 5 continente, ceea ce demonstrează rolul strategic al acestei fabrici pentru economia românească.

Philip Morris International: Pentru un viitor fără fum  

Philip Morris International (PMI) este o companie internaţională de top din industria tutunului care şi-a propus să construiască un viitor fără fum şi să îşi extindă, pe termen lung, portofoliul cu produse din afara sectorului de produse care conţin tutun sau nicotină. Portofoliul actual de produse al companiei constă, în principal, în ţigări şi produse fără fum. Din 2008, PMI a investit peste 12,5 miliarde USD pentru a dezvolta, fundamenta ştiinţific şi comercializa produse inovatoare fără fum pentru adulţii care altfel ar continua să fumeze, cu scopul de a opri complet vânzarea ţigărilor. Pentru aceasta au fost construite capacităţi de evaluare ştiinţifică de nivel mondial, în special în domenii preclinice, cum ar fi toxicologia sistemelor, în cercetarea clinică şi comportamentală, cât şi în studii ulterioare introducerii pe piaţă. În 2022, PMI a achiziţionat Swedish Match – lider în fabricarea şi comercializarea produselor cu nicotină pentru uz oral – şi se află astfel în fruntea companiilor promovează viitor fără fum prin mărcile sale IQOS şi ZYN. Administraţia pentru Alimente şi Medicamente (FDA) din SUA a autorizat comercializarea unor versiuni ale dispozitivului IQOS dezvoltat de PMI şi a consumabilelor aferente, precum şi a produsului de tip snus al companiei Swedish Match ca produse din tutun cu risc modificat (MRTP). În prezent, se aşteaptă aprobarea aplicaţiilor de reînnoire pentru aceste produse de către FDA.  În 30 iunie 2024, produsele fără fum dezvoltate de PMI erau disponibile pentru vânzare în 90 de pieţe, iar PMI estimează că aproximativ 36,5 milioane de adulţi din întreaga lume utilizează produsele fără fum ale PMI. Produsele fără fum au reprezentat aproximativ 38% din veniturile nete totale ale PMI în prima jumătate a anului 2024. Cu o bază solidă şi o expertiză semnificativă în ştiinţele vieţii, în februarie 2021, PMI şi-a anunţat ambiţia de a se extinde în domeniile wellness şi de îngrijire a sănătăţii şi, prin filiala sa Vectura Fertin Pharma, îşi propune să îmbunătăţească calitatea vieţii prin furnizarea de experienţe de sănătate integrate.   

(Articol susţinut de Philip Morris)

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.