Începând cu 1 septembrie 2024, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcţia de Area Vice President South-East Europe Cluster. El îl înlocuieşte pe Christos Harpantidis, care a preluat funcţia de Senior Vice President of External Affairs. În noul său rol, Kostas Salvaras va fi responsabil pentru una dintre cele mai importante regiuni ale companiei, care include Grecia, România, Bulgaria, Serbia, Croaţia, Slovenia, Cipru, Malta, Muntenegru, Albania, Kosovo, Macedonia de Nord, Bosnia şi Herţegovina.
Kostas Salvaras are o vastă experienţă în gestionarea provocărilor complexe de business şi organizaţionale şi o traiectorie profesională de succes în diverse regiuni şi ţări precum Grecia, Rusia, Japonia, Ucraina şi SUA. S-a alăturat companiei în 1996, în Grecia, unde a deţinut mai multe roluri în cadrul departamentelor de Marketing şi Vânzări, culminând cu funcţia de Director de Marketing în 2003 şi Director de Vânzări şi Distribuţie în 2006. În 2010, Kostas Salvaras s-a mutat în Rusia ca Vicepreşedinte de Zonă pentru zona de sud a Rusiei şi trei ani mai târziu a preluat rolul de Vicepreşedinte Marketing pentru Rusia şi Belarus, apoi rolul de Vicepreşedinte Produse cu Risc Redus pentru Rusia, o funcţie în care a fost responsabil pentru expansiunea produselor cu risc redus pe piaţă. În 2018, odată cu mutarea în Japonia, a preluat funcţia de Director Programe pentru Consumatori, concentrându-se pe îmbunătăţirea experienţei consumatorilor locali. În 2020, a fost numit Director General pentru Ucraina, Caucaz şi Moldova. În 2022, s-a întors la Philip Morris Rusia ca Preşedinte, iar în 2023 a fost numit Vicepreşedinte pentru Produse Fără Fum în SUA, fiind responsabil pentru managementul categoriei şi operaţiunile comerciale ale produselor inhalabile în SUA.
„Ne-am luat angajamentul să construim un viitor fără fum şi să dezvoltăm alternative mai puţin nocive la ţigări la care fumătorii adulţi să poată avea acces. Am făcut deja paşi importanţi în această direcţie, iar milioane de adulţi din întreaga lume au trecut la produsele fără fum ale PMI şi au renunţat complet la ţigări. Acesta este doar începutul. Un viitor fără fum este realizabil. Este o mare onoare pentru mine să preiau responsabilitatea de a gestiona zona Europa de Sud-Est şi aştept cu nerăbdare să lucrez cu echipele noastre talentate de aici pentru a continua pe acest drum şi a oferi soluţii inovatoare care să răspundă nevoilor în schimbare ale consumatorilor noştri.”, a declarat Kostas Salvaras, Area Vice President South-East Europe Cluster.
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
20 noiembrie - Eveniment News.ro - Orașul meu - Acasă și la birou
Kostas Salvaras se va stabili în Bucureşti pe durata mandatului. Numirea sa scoate în evidenţă angajamentul PMI pentru promovarea excelenţei în leadership şi stimularea inovaţiei în industria tutunului.
„România a parcurs un drum lung din punct de vedere social, economic şi de business şi este în prezent o piaţă extrem de interesantă şi competitivă. Suntem o companie care are curajul, viziunea şi leadership-ul necesar pentru a construi un viitor fără fum. Peste 730 de milioane de dolari au fost investiţi doar în România în retehnologizarea fabricii din Otopeni. Ca urmare, România, ca parte a zonei Europa de Sud-Est, joacă un rol central în strategia PMI de a construi un viitor fără fum, fiind în acelaşi timp un partener de încredere al statului român.”, a declarat Mircea Scăunaşu, Director General, Philip Morris România.
Philip Morris International: Pentru un viitor fără fum
Philip Morris International (PMI) este o companie internaţională de top din industria tutunului care şi-a propus să construiască un viitor fără fum şi să îşi extindă, pe termen lung, portofoliul cu produse din afara sectorului de produse care conţin tutun sau nicotină. Portofoliul actual de produse al companiei constă, în principal, în ţigări şi produse fără fum. Din 2008, PMI a investit peste 12,5 miliarde USD pentru a dezvolta, fundamenta ştiinţific şi comercializa produse inovatoare fără fum pentru adulţii care altfel ar continua să fumeze, cu scopul de a opri complet vânzarea ţigărilor. Pentru aceasta au fost construite capacităţi de evaluare ştiinţifică de nivel mondial, în special în domenii preclinice, cum ar fi toxicologia sistemelor, în cercetarea clinică şi comportamentală, cât şi în studii ulterioare introducerii pe piaţă. În 2022, PMI a achiziţionat Swedish Match – lider în fabricarea şi comercializarea produselor cu nicotină pentru uz oral – şi se află astfel în fruntea companiilor care promovează un viitor fără fum prin mărcile sale IQOS şi ZYN. Administraţia pentru Alimente şi Medicamente (FDA) din SUA a autorizat comercializarea unor versiuni ale dispozitivului IQOS dezvoltat de PMI şi a consumabilelor aferente, precum şi a produsului de tip snus al companiei Swedish Match ca produse din tutun cu risc modificat (MRTP). În prezent, se aşteaptă aprobarea aplicaţiilor de reînnoire pentru aceste produse de către FDA. În 30 iunie 2024, produsele fără fum dezvoltate de PMI erau disponibile pentru vânzare în 90 de pieţe, iar PMI estimează că aproximativ 36,5 milioane de adulţi din întreaga lume utilizează produsele fără fum ale PMI. Produsele fără fum au reprezentat aproximativ 38% din veniturile nete totale ale PMI în primele nouă luni ale anului 2024. Cu o bază solidă şi o expertiză semnificativă în ştiinţele vieţii, în februarie 2021, PMI şi-a anunţat ambiţia de a se extinde în domeniile wellness şi de îngrijire a sănătăţii şi îşi propune să îmbunătăţească calitatea vieţii prin furnizarea de experienţe de sănătate integrate.
Pentru mai multe informaţii puteţi vizita www.pmi.com şi www.pmiscience.com
(Articol sus'inut de Philip Morris)
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.