Cea mai în vogă aplicaţie de comunicare video îşi continuă planurile de consolidare a securităţii şi intimităţii utilizatorilor cu o achiziţie care o va ajuta în ceea ce priveşte criptarea.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

După un val de probleme de securitate şi intimitate, ieşite la lumină în timp ce popularitatea aplicaţiei începea să explodeze, Zoom a promis că vreme de 90 de zile se va concentra exclusiv pe aceste aspecte şi le va îmbunătăţi considerabil.

În ultimele săptămâni, Zoom a reparat o serie de probleme, însă, pentru altele are nevoie de tehnologii pe care nu le deţine. Aşa se face că Zoom tocmai a anunţat prima achiziţie din istoria companiei.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Prima companie cumpărată de Zoom este Keybase, un startup cu 25 de angajaţi din New York, specializat în criptarea end-to-end. Fără îndoială, Zoom va folosi tehnologia achiziţionată şi pe cei 25 de specialişti pentru a cripta comunicările video realizate de utilizatorii săi.

Criptarea end-to-end este una din minciunile cu care cei de la Zoom au fost prinşi în ultima vreme. Deşi prezentările aplicaţiei promiteau această facilitate, în realitate, criptarea folosită de zoom nu acoperea întreaga legătură dintre utilizatori.

Nu a fost anunţată valoarea tranzacţiei, însă oficialii Zoom au ţinut să specifice că funcţia de criptare end-to-end va fi oferită doar pentru utilizatorii plătitori, nu şi pentru cei care folosesc gratuit serviciul.

Luna trecută, Zoom l-a angajat pe fostul şef pe partea de securitate de la Facebook, Alex Stamos, în calitate de consultant pentru probleme de securitate şi intimitate - exact ariile pe care Zoom se concentrează acum.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.