Mark Zuckerberg, miliardarul american din spatele Meta (Facebook, Instagram), a trecut de la un "simţ al dreptăţii" la o "obsesie a puterii", a declarat pentru AFP actorul hollywoodian Jesse Eisenberg, care l-a interpretat în 2010 în "The Social Network".

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Filmul regizat de David Fincher despre primii ani ai lui Zuckerberg la Facebook a contribuit la formarea imaginii publice a miliardarului.

"Ca actor, sarcina ta este să empatizezi cu personajul. Dincolo de empatie, este vorba despre 'justificarea' acţiunilor sale", a declarat Jesse Eisenberg, în vârstă de 41 de ani, într-un interviu acordat înaintea lansării noului său film, "A Real Pain", care va apărea deja în cinematografele din SUA şi din Franţa în 26 februarie.

"Am văzut personajul (lui Zuckerberg) ca pe cineva care era capabil să înţeleagă anumite lucruri mult mai repede decât alţii şi care avea un fel de simţ al dreptăţii născut din faptul că era genial", a explicat el.

Dar, după 15 ani, apropierea lui Mark Zuckerberg de noua administraţie a preşedintelui Donald Trump şi decizia acesteia de a reduce lupta împotriva ştirilor false l-au făcut pe actor să-şi schimbe părerea.

"De fapt, îţi spui că această persoană nu a evoluat într-un mod curajos. Această persoană a evoluat într-o persoană obsedată de lăcomie şi putere, aşa că este interesant pentru mine ca actor care, la un moment dat, a crezut mult în el", a adăugat el.

După ce a fost nominalizat la Oscar pentru cel mai bun actor pentru "The Social Network", Jessie Eisenberg concurează la premiu din nou pentru o statuetă, de data aceasta pentru cel mai bun scenariu original, cu "A Real Pain".

Co-protagonistul său, Kieran Culkin, starul serialului "Succession", este, de asemenea, nominalizat la categoria Cel mai bun actor în rol secundar pentru această comedie despre doi veri evrei care pleacă într-un turneu al Holocaustului în Polonia.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.