YouTube spune că-i va penaliza cu avertisment pe creatorii de conţinut care publică farse de natură a pune în pericol viaţa lor sau a altor persoane.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Cel mai mare site de conţinut video şi-a actualizat regulamentul pe care trebuie să-l respecte cei care postează materiale pe YouTube. În regulament există acum o secţiune dedicată special farselor periculoase.

Deşi există voci care susţin că astfel de practici ar trebui să atragă închiderea automată a contului, YouTube a decis să acorde doar avertisment. Un canal este închis după trei astfel de avertismente, iar un avertisment este şters automat după 90 de zile.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Noile reguli vin după răspândirea aşa-numitor provocări “Bird Box”, inspirate din filmul cu acelaşi nume care a debutat recent pe Netflix. Provocările de acest gen presupun ca autorul să realizeze anumite acţiuni legat la ochi.

Creatorii de conţinut, aflaţi mereu în căutarea afişărilor, au deja un lung istoric care include farse şi provocări periculoase. Însă “Bird Box” pare să fi dus lucrurile la un alt nivel - unul din creatori chiar s-a filmat conducând maşina legat la ochi.

Noul regulament YouTube mai include precizări privind şi alte probleme. Tot cu avertisment se vor alege acum şi cei care pun thumbnail-uri cu conţinut pornografic sau violenţă grafică. De asemenea, link-urile externe care duc către site-uri ce conţin pornografie, ideologie extremistă sau alt conţinut care incită la violenţă vor atrage de la sine un avertisment.

Creatorii de conţinut au la dispoziţie două luni pentru a-şi verifica şi curăţa canalele de orice conţinut care contravine noilor reglementări, după care vor începe să fie aplicate avertismentele.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.