Directorul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP) Iaşi, Ovidiu Mugurel Laicu, susţine că lucrările de modernizare pentru DN 29D Botoşani-Ştefăneşti sunt executate în proporţie de peste 60 la sută, iar traficul pe cei 42,7 de kilometri va putea fi reluat anul viitor.
Ovidiu Mugurel Laicu a declarat miercuri că pe DN 29D Botoşani-Ştefăneşti nu s-au mai desfăşurat lucruri ample de modernizate din anii 1970 şi că proiectul de modernizare a celor 42,7 kilometri se află într-o fază avansată de implementare. Valoarea contractului este de peste 200 milioane de lei, fără TVA.
"Este un progres bun pe care îl înregistrăm pe acest şantier, lucrările fiind executate în proporţie de peste 60 la sută. Dacă nu intervin evenimente neprevăzute, liderul asocierii de constructori care a câştigat proiectul – SC Autotehnorom SA, ne dă asigurări că la anul pe vremea asta vom putea circula pe un drum modernizat, cu o platformă a drumului lărgită de la 7 la 9 m, cu poduri şi viaducte noi, podeţe şi accesuri noi sau modernizate şi amenajări de intersecţii. Cele mai spectaculoase lucrări de pe acest traseu sunt reprezentate de cele trei viaducte, două în zona Stăuceni şi unul la Drislea, care vor elimina riscul alunecărilor de teren înregistrate în zonă", a afirmat directorul DRDP Iaşi, Ovidiu Mugurel Laicu.
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
20 noiembrie - Eveniment News.ro - Orașul meu - Acasă și la birou
El susţine că lucrările avansează conform graficelor, iar pe sectoare importante a fost turnat deja asfaltul, fiind realizate totodată şi celelalte elemente ale drumului, respectiv rigole şi şanţuri de scurgere din beton şi trotuare pavate.
Potrivit directorului DRDP Iaşi, lucrările reprezintă un "oarecare deranj" pentru conducătorii auto din zonă, în special pentru transportatori, care sunt nevoiţi să facă un ocol de câţiva kilometri, dar că în final se va putea rula în condiţii decente.
"Vorbim de un drum pe care nu s-au mai făcut lucrări ample din anii `70, şi pe care DRDP Iaşi, în calitate de administrator, a efectuat până acum lucrările obişnuite de întreţinere curentă. Prin contract, constructorul se angajează să ofere şi o garanţie a lucrărilor de şapte ani de la data recepţiei lucrărilor", a mai afirmat directorul DRDP Iaşi, Ovidiu Mugurel Laicu.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.