S&P a redus perspectiva ratingului Warner Bros Discovery de la ”stabilă” la ”negativă””, invocând scăderi ale afacerii de televiziune prin cablu ale companiei media, care s-ar putea agrava odată cu pierderea potenţială a drepturilor de difuzare pentru jocurile Asociaţiei Naţionale de Baschet, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Afacerea de televiziune prin cablu, care aduce aproximativ jumătate din veniturile Warner Bros Discovery, se luptă cu o scădere veniturilor din publicitate şi cu renunţarea la serviciile TV prin cablu de către consumatorii care trec la streaming.

Acest lucru a forţat compania să reducă valoarea activelor sale de TV cu aproximativ 9,1 miliarde de dolari, la începutul acestei luni.

Evenimente

24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a Parteneri: ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast, ACUE
30 septembrie - Eveniment Profit.ro E-Commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a - Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed, eMAG
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-a. Parteneri: ACUE, Electrica Furnizare, Raiffeisen Bank, Transgaz
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris

S&P a declarat vineri că perspectiva sa reflectă aşteptările că nivelul datoriilor Warner Bros Discovery va rămâne ridicat, deoarece scăderea televiziunii prin cablu influenţează capacitatea sa de a plăti rapid datoria.

Agenţia de rating a reafirmat ratingul de credit ”BBB-” pentru companie.

Warner Bros Discovery avea o datorie brută de 41,4 miliarde de dolari la 30 iunie, după ce a rambursat 1,8 miliarde de dolari în al doilea trimestru.

S&P a spus că potenţiala pierdere a contractului de difuzare TV pentru NBA după sezonul 2024-2025 ar înrăutăţi problemele.

Luna trecută, NBA a acordat ESPN, a Walt Disney, NBCUniversal, deţinută de Comcast, şi Amazon.com drepturi de a difuza meciurile ligii, punând capăt unui parteneriat vechi de patru decenii cu Warner Bros Discovery.

Compania a intentat un proces împotriva NBA, după ce liga a respins oferta sa egală pentru pachetul Amazon.

NBA a contribuit în mare măsură la profitul companiei prin dolari din publicitate în portofoliul său de servicii TV prin cablu şi serviciul de streaming Max.

Baza de utilizatori direct către consumatori a companiei a crescut la 103,3 milioane, ajutată de produse mai ieftine, susţinute de reclame şi de extinderea Max pe noi pieţe.

”Biblioteca profundă de filme şi televiziune a WBD... îi oferă instrumentele necesare pentru a-l transforma într-un serviciu de streaming convingător, iar capacitatea sa de a-şi transpune baza puternică de active într-o creştere susţinută va fi cheia pentru a compensa scăderile liniare”, a spus S&P.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.