PwC a încheiat miercuri un acord cu OpenAI pentru a deveni primul partener de revânzare al companiei de inteligenţă artificială şi cel mai mare utilizator ca întreprindere, transmite CNBC.
Compania de contabilitate, care face parte dintr-un grup de companii cunoscut ca Big Four, a declarat că firmele sale din SUA şi Marea Britanie au semnat un acord cu OpenAI, companie susţinută de Microsoft, pentru a oferi ChatGPT Enterprise, versiunea axată pe afaceri a chatbot-ului de AI generativă, angajaţilor şi clienţilor.
Acordul ”va extinde ecosistemul nostru tehnologic, va aduce GenAI mai adânc în întreprinderea noastră şi ne va permite să extindem capabilităţile AI în cadrul companiilor pentru a ajuta la creşterea impactului pentru clienţi”, a spus PwC într-o postare pe blog de miercuri.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
PwC a declarat că acordul va permite angajaţilor şi clienţilor săi din SUA şi Marea Britanie să obţină acces la cele mai recente instrumente de la OpenAI, inclusiv modelul ChatGPT-4o anunţat recent şi noi capabilităţi concentrate pe voce şi imagine.
”Fiind în fruntea modelelor OpenAI şi ca primă companie care a anunţat integrarea în practica sa, suntem într-o poziţie unică pentru a ajuta clienţii să folosească ChatGPT Enterprise pentru moduri mai bune şi mai rapide de lucru”, a spus PwC în postarea sa.
PwC va preda licenţe ChatGPT Enterprise pentru mai mult de 100.000 de angajaţi - 75.000 în SUA şi 26.000 în Regatul Unit - conform The Wall Street Journal, care a relatat anterior despre tranzacţie.
PwC nu a specificat numărul de lucrători care ar folosi ChatGPT Enterprise.
”Prin adoptarea ChatGPT Enterprise în forţa noastră de muncă, vom aduce clienţilor experienţa noastră de primă mână a transformării noastre AI, completând serviciile noastre de audit, impozite şi consultanţă cu o gamă largă de soluţii de afaceri şi industriale”, a spus compania.
PwC nu a dezvăluit termenii financiari ai tranzacţiei.
Este prima dată când OpenAI acceptă un model de revânzare a produselor sale populare AI.
Compania pierde sute de milioane de dolari din cauza costurilor uriaşe asociate cu inteligenţa artificială generativă. A apelat din ce în ce mai mult la abonamente premium şi vânzări pentru întreprinderi ca o modalitate de a câştiga bani din AI.
În februarie 2023, OpenAI a lansat o versiune plătită a ChatGPT, numită ChatGPT Plus. Mai târziu în acel an, în august, OpenAI a lansat ChatGPT Enterprise, o versiune cu securitate mai ridicată a chatbot-ului său, destinată companiilor.
Acordul anunţat miercuri face, de asemenea, parte din impulsul mai amplu al PwC în AI. În aprilie anul trecut, PwC a anunţat că intenţionează să investească un miliard de dolari în trei ani pentru a-şi extinde şi extinde capacităţile în AI.
PwC spune că a dezvoltat GPT-uri personalizate pentru a-şi ajuta forţa de muncă să revizuiască declaraţiile fiscale, să genereze răspunsuri la propuneri şi să genereze rapoarte şi tablouri de bord.
PwC spune că şi-a ajutat, de asemenea, clienţii să accelereze implementarea AI generativă, identificând peste 3.000 de cazuri de utilizare internă, care acoperă diferite industrii.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.