Orange România a realizat în primul semestru din acest an o cifră de afaceri de 766 de milioane de euro, în creştere cu 44% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (532 milioane de euro).
”În intervalul aprilie – iunie, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 381 de milioane de euro. Dinamica pieţei în T2 2022 este caracterizată de creşterea vânzărilor de echipamente, în pofida contextului global nefavorabil ce a condus către stocuri scăzute, dar şi de diminuarea veniturilor din servicii, provocate de scăderea ratelor de terminaţie. În primele şase luni din 2022 cifra de afaceri este de 766 de milioane de euro”, anunţă compania.
În primele şase luni din 2021, afacerile companiei s-au ridicat la 532 milioane de euro.
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
20 noiembrie - Eveniment News.ro - Orașul meu - Acasă și la birou
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
La 30 iunie 2022, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 10,4 milioane de clienţi, servicii fixe în bandă largă către 1,3 milioane de clienţi, iar servicii de televiziune prin cablu şi satelit către 1,5 milioane de clienţi.
Pe parcursul trimestrului al doilea din 2022, peste 8.000 de locuitori din 21 de localităţi din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, acoperirea fiind de 98,41% din populaţie. În acelaşi timp, 262 de noi localităţi din mediul urban şi rural s-au bucurat de avantajele reţelei 4G+, acoperirea atingând 74,19% din populaţie. În ceea ce priveşte reţeaua 5G, aceasta este disponibilă din luna iunie şi în municipiul Bacău. Astfel, numărul oraşelor în care clienţii beneficiază astăzi de conectivitate Orange 5G ajunge la 18.
Veniturile totale din servicii pentru companii au continuat să crească în al doilea trimestru din 2022, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Tendinţa a fost susţinută de segmentul IT&C, prin evoluţii pentru serviciile de securitate cibernetică şi cloud.
În T2 2022 tendinţa de adopţie a serviciilor digitale şi a zonei de e-commerce rămâne constantă, nivelul de utilizare a serviciului My Orange pentru tranzacţii procesate digital înregistrând +25% faţă de perioada similară a anului trecut.
”Suntem la mijlocul lui 2022, iar contextul geo-politic şi economic global incert au transformat profund zona de business, dinamismul şi rezilienţa specifice industriei noastre fiind puternic încercate. În acest peisaj atipic, am reuşit să concretizăm multe dintre planurile începute, precum extinderea consistentă a reţelelor noastre, la care s-a adăugat şi o nouă prezenţă 5G în zona de Nord-Est a ţării, sau implementarea unor funcţionalităţi suplimentare pentru canalele digitale şi noile lansări YOXO, înregistrând şi o creştere constantă în zona de B2B”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.