După prima scădere a veniturilor trimestriale din istoria companiei, Meta vrea să redreseze corabia afişând mai multe reclame în propriile produse şi în special în Instagram.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Instagram este deja împodobit cu foarte multe reclame în feed-ul principal, însă, platforma deţinută de Meta va afişa, în curând, reclame şi în cadrul altor secţiuni.

În primul rând, brandurile pot deja să cumpere reclame ce vor fi afişate în secţiunea Explore. Acestea se vor diferenţia de conţinutul obişnuit prin dimensiune, ocupând spaţiul a patru imagini.

Evenimente

14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
20 noiembrie - Eveniment News.ro - Orașul meu - Acasă și la birou

În al doilea rând, vor apărea reclame şi în fluxul profilurilor personale, care nu trebuie confundat cu profilul propriu-zis. În fluxul unui profil personal se ajunge după ce se deschide o postare din cadrul unui profil şi se derulează în jos.

Instagram spune că va împărţi veniturile din reclamele afişate în fluxurile profilurilor personale cu unii dintre creatorii de conţinut, însă, nu oferă detalii în acest sens.

Compania a început să testeze un format mai scurt de reclame ce pot fi sărite pentru Reels. Acestea vor fi afişate la finalul unui clip şi pot avea între 4 şi 10 secunde.

Mai este testată o reclamă ce ia forma unui carusel de imagini cu derulare orizontală. Aceasta ar urma să fie afişată în partea de jos a clipurilor video din cadrul secţiunii Reels din Facebook.

Încercările Meta de a creşte veniturile produselor sale din reclame vin după ce compania a înregistrat, în al doilea trimestru al anului, prima scădere a veniturilor. Acestea au scăzut în T2 cu doar 1%, însă, Meta se aşteaptă la o scădere cuprinsă între 2% şi 11% pentru al treilea trimestru al anului.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.