Grupul Nestlé a raportat vânzări totale de 45 de miliarde franci elveţieni în primul semestru al anului, în scădere cu 2,7%. Ca perspective pentru întregul an 2024, compania se aşteptă la o creştere organică a vânzărilor de cel puţin 3%.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Grupul Nestlé raportează vânzările pe primele şase luni ale anului 2024 şi anunţă o creştere organică de 2,1%. Creşterea internă reală (RIG) este de 0,1% pentru prima jumătate a anului şi 2,2% pentru al doilea trimestru, cu un pricing de 2%. Se înregistrează îmbunătăţiri în toate Zonele şi categoriile. Vânzările totale raportate sunt de 45 miliarde CHF (-2,7%), cu un impact al schimbului valutar de -4,4%”, anunţă compania.

 Ca perspective pentru întregul an 2024, compania se aşteptă la o creştere organică a vânzărilor de cel puţin 3%.

Evenimente

14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
20 noiembrie - Eveniment News.ro - Orașul meu - Acasă și la birou

 "Am revenit la o creştere internă reală pozitivă. Creşterea volumelor şi abordarea portofoliului prezintă îmbunătăţiri la nivel de grup. Nestlé Health Science se redresează conform planului şi este pregătită pentru un semestru al doilea puternic. Pentru restul anului, vom continua să accelerăm creşterea RIG prin lansarea de inovaţii care răspund tendinţelor şi nevoilor consumatorilor şi prin dezvoltarea continuă a brandurilor iconice. În acelaşi timp, am văzut că pricing-ul a scăzut mai repede decât previzionam. Prin urmare, considerăm că este prudent să ne ajustăm previziunile pentru acest an, creşterea organică a vânzărilor fiind acum aşteptată să fie de cel puţin 3%", spune Mark Schneider, Nestlé CEO.

În ceea ce priveşte vânzările la nivel de grup, creşterea organică a fost de 2,1%. Creşterea internă reală a fost de 0,1%, consolidându-se în al doilea trimestru la 2,2%, cu o îmbunătăţire generalizată în toate zonele geografice şi categoriile. Pricing-ul (creşterea preţurilor) de 2%, decelerând la 0,6% în al doilea trimestru, reflectând în mare măsură o bază ridicată de comparaţie în 2023 şi creşterea investiţiilor. Din punct de vedere geografic, creşterea organică a fost determinată de Europa şi de pieţele emergente. Pe pieţele dezvoltate, creşterea organică a fost de 1%, determinată de pricing cu RIG negative (creşterea internă reală (RIG). Pe pieţele emergente, creşterea organică a fost de 3,7%, determinată de pricing şi RIG neutru.

Creşterea organică de 4,5% a fost generalizată în toate zonele geografice şi aproape toate categoriile. Creşterea reală internă a fost de 1,3%, atingând 2,9% în al doilea trimestru, cu un pricing de 3,1%. Schimbul valutar a redus vânzările cu -3,7%, iar cesionările nete au afectat vânzările cu -2,7%. Vânzările raportate în Zona Europa au scăzut cu -1,9%, la 9,3 miliarde franci elveţieni. Zona a înregistrat creşteri de cotă de piaţă la categoria hrană pentru animale de companie şi la categoria produselor alimentare.

Pe categorii de produse, principalul contributor la creştere a fost Purina PetCare. Categoria a înregistrat o creştere de o singură cifră, determinată de ofertele diferenţiate ale mărcilor premium Gourmet, Purina ONE şi Felix. Categoria Dulciuri a înregistrat o creştere ridicată de o singură cifră, alimentată de un impuls puternic pentru KitKat şi mărcile locale cheie. Cafeaua a înregistrat o creştere de o singură cifră, condusă de cafeaua solubilă NESCAFÉ® şi produsele Starbucks. Nestlé Professional a înregistrat o creştere de o singură cifră, condusă de soluţiile pentru băuturi. Produsele Alimentare au înregistrat o creştere pozitivă, susţinută de lansările de noi produse Maggi, inclusiv noua sa gamă Asia. Categoria Nutriţie pentru sugari a înregistrat o creştere constantă, faţă de o bază ridicată de comparaţie în 2023.

Rezultatele financiare ale Nestlé România pentru primul semestru

"Suntem bucuroşi să anunţăm rezultatele financiare pentru prima jumătate a anului ale Nestlé România, reuşind să obţinem o creştere solidă de 7,2%. Privind înainte, suntem încrezători în capacitatea noastră de a continua pe aceeaşi traiectorie, pentru a obţine al unsprezecelea an consecutiv de creştere pentru Nestlé România”, spune Silvia Sticlea, country manager Nestlé România.

Nestlé este cea mai mare companie de produse alimentare şi băuturi din lume. Este prezentă în 189 de ţări din întreaga lume şi are peste 300.000 de angajaţi. Cele peste 2.000 de brand-uri ale Nestlé includ nume precum NESCAFÉ®, Nespresso®, Maggi® şi Nesquik®. Sediul principal al Nestlé se află în Vevey, Elveţia, unde compania a fost fondată în urmă cu mai bine de 150 de ani. Nestlé îşi menţine poziţia de lider global în industria de alimente şi băuturi.

 

 

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.