Compania Naţională de Investiţii Rutiere anunţă, joi, că a lansat licitaţia pentru realizarea studiului de fezabilitate al drumului de mare viteză Bucureşti-Giurgiu. Termenul pentru depunerea ofertelor este 9 decembrie 2024, iar documentaţia pentru atribuirea contractului urmează să fie publicată în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP). Valoarea estimată a contractului este de 44 milioane lei (fără TVA).

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Potrivit unui comunicat de presă transmis, joi, de reprezentanţii companiei, Drumul de Mare Viteză Bucureşti-Giurgiu face parte din Coridorul de Transport Pan-European nr. IX.

În cadrul Studiului de Fezabilitate, Proiectantul va analiza variantele de traseu, profilul (autostradă sau drum expres), structura drumului (varianta unui sistem rutier din Beton de Ciment), conexiunea cu alte obiective de investiţii, dar şi soluţii de finanţare şi prin parteneriat public-privat (PPP).

Evenimente

24 octombrie - Eveniment News.ro - IMM-urile, Oxigen pentru România
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

”Pe lângă variantele de desprindere din viitoarea Autostradă A 6 Bucureşti-Alexandria (zona Ghimpaţi) şi zona de Sud a Bucureştiului, A 0/Drum Radial 9) proiectantul va studia şi posibilitatea conexiunilor cu Autostrada A 1 Bucureşti-Piteşti la Bolintin sau Corbii Mari. În ceea ce priveşte structurile şi soluţiile tehnice, cerem în caietul de sarcini o analiză pentru utilizarea materialelor de construcţii din import sau din producţie internă. Cred că este foarte important să decidem dacă facem drumul din beton, cimentul fiind produs în România sau din bitum, dar pe care îl importăm”, a explicat directorul general al CNIR , Gabriel Budescu.

Potrivit datelor transmise de companie, Caietul de Sarcini pentru Studiul de Fezabilitate al proiectului include elemente inovatoare, precum punctarea implementării conceptului BIM (Building Information Modelling). De asemenea, CNIR solicită viitorului prestator echiparea instalaţiilor de foraj cu sisteme GPS şi camere video care permit urmărirea lucrărilor în timp real.

Durata contractului va fi de 18 luni (16 luni pentru realizarea studiul de fezabilitate şi 2 luni pentru asistenţă tehnică pregătire contract proiectare şi execuţie).

Finanţarea Studiului de Fezabilitate este asigurată din Fonduri Europene nerambursabile şi de la Bugetul de Stat.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.