Cheltuielile pentru publicitate din industria auto americană au scăzut cu 4% primele şapte luni ale acestui an, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, deoarece deficitul de stocuri a redus vânzările, chiar dacă cererea de vehicule a rămas puternică, potrivit datelor unei firme de cercetare de publicitate, citată de Reuters.
În cazul reclamelor digitale, cheltuielile au reprezentat 53% din suma totală de 4,80 miliarde de dolari pe care industria a alocat-o pentru publicitate în perioada respectivă, potrivit datelor publicate de firma Standard Media Index (SMI).
Suma totală alocată pentru publicitate, în valoare de 5,50 miliarde de dolari, a fost cu 12,7% mai mică faţă de aceeaşi perioadă din 2019, anterioară pandemiei de Covid-19.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Motivul este că cheltuielile dealerilor, care sunt, în mod tradiţional, printre cele mai mari din industrie, sunt afectate din cauza lipsei de vehicule.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.