Agenţia de turism Eturia a anunţat că intră pe segmentul vacanţelor în Europa şi lansează două platforme online de rezervare cu o investiţie de 150.000 euro, sejurexotic.ro şi sejureuropa.ro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Agenţia de turism Eturia, prin divizia sa tech TravelHubX, a investit peste  150.000 de euro în două platforme online de rezervări www.sejurexotic.ro şi www.sejureuropa.ro, oferind  astfel turiştilor români posibilitatea achiziţionării de vacanţe şi în Europa, nu doar în destinaţii extra-europene”, anunţă compania.

Eturia precizează că, dacă încă de la înfiinţare a dezvoltat permanent conceptul „travel like a local”, căutând mereu pentru clienţii sai  experienţe şi locaţii noi, inedite, ultimii ani i-au permis să inoveze şi în tehnologie, prin divizia sa B2B, TravelHubX.

Evenimente

14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
20 noiembrie - Eveniment News.ro - Orașul meu - Acasă și la birou
28 noiembrie - Profit Financial.Forum

“Încă de la înfiinţare, Eturia şi-a dorit să fie pentru clienţii săi un magazin de travel „all-in-one”, atât din punct de vedere al destinaţiilor oferite, al serviciilor incluse, dar şi în ceea ce priveşte experienţa de rezervare a unui pachet turistic. Noua iniţiativă de dezvoltare a Diviziei OTA (Online Travel Agency) acoperă două nevoi prin intermediul a două platforme: www.sejurexotic.ro şi www.sejureuropa.ro. Ambele website-uri oferă mii de oportunităţi de călătorie, sunt disponibile 24/7, afişează disponibilităţile unui pachet turistic în timp real si sunt permanent supervizate de consultanţii Eturia. Fiindcă vocea turistului a fost întotdeauna importantă pentru noi şi mereu am încercat să transformăm mesajele transmise de clienţii noştri în planuri de business, am inclus Europa în portofoliul nostru. Proiectul include în acest moment 2.000 de plecari conturate în stilul Eturia, care promit revelarea bătranului continent în cel mai special mod. Astfel, la cererea clienţilor traditionali Eturia, care 3 luni pe an preferau Europa, am decis să alocăm resurse şi pentru această nevoie”, declară Sorin Stoica, CEO Eturia.

”Sejur Exotic” reprezintă Eturia transferată într-un mod de rezervare 100% online, care poate fi rezumat, pe scurt, astfel: pachete dinamice pe mai multe destinaţii, cu mai multe plecări disponibile pe parcursul anului, în care sunt incluse sute de hoteluri care pot fi selectate şi configurate din punct de vedere al tipului de cameră, al regimului de masă şi al numărului de călatori.

Platforma se adresează clientului care doreşte să îşi achiziţioneze vacanţele de plaja 100% online. Mai mult, acest mod de achiziţie rapid şi simplu vizează orice consumator care este obişnuit să facă achiziţii online, inclusiv de vacanţe. În plus, rezervările realizate online pot aduce o reducere de până la 5% din costul final al vacanţei.

“Eturia este renumită pentru exotic, dar în fiecare an ne-am consolidat şi expertiza pe continentul european prin vacanţele Signature sau cele legate de anumite perioade turistice: Crăciun la Viena, degustări de vin în Franţa, turism culinar în Italia etc. Astfel, s-a conturat o nevoie constantă pentru a vinde Europa, nevoie pe care am decis sa o abordam cu vacante mai complexe, vândute prin consultanţii Eturia, dar şi în pachete avion & hotel, în regim 100% online. Noul proiect a debutat cu 8 destinaţii cheie din Europa, cum ar fi: Portugalia-Madeira, Italia, Spania, Franţa, Grecia, Cipru, Malta şi Cehia. www.sejureuropa.ro este în continuă dezvoltare, atât prin adaugarea de noi hoteluri, cat si prin identificarea de noi destinaţii importante pentru clienţii noştri”, declară Sorin Stoica.

Cu o investiţie în tehnologie, dezvoltată cu resurse proprii în compania TravelHubx, controlată de Eturia, investiţie ce se ridică la 150.000 de euro, Sejur Exotic şi Sejur Europa reprezintă o divizie de business care se preconizează că va influenţa pozitiv întregul grup de firme Eturia, deoarece a fost concepută ca business complementar, venit din nevoi concrete, natural. 

“Observăm un interes pe zona de vânzare online pe care dorim să îl creştem, atât prin vizibilitate, cât şi prin opţiunile pe care le are clientul atunci când rezervă. Sperăm că aceste noi OTA să susţină creşterea de 30% a cifrei de afaceri, pe care o preconizăm pentru 2023”, declară Sorin Stoica CEO Eturia.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.