Jucătoare de tenis Simona Halep susţine campania de salvare a copiilor născuţi prematur, în urma căreia compania Dorna, împreună cu asociaţia Salvaţi Copiii, va continua modernizarea unor maternităţi.
Până în prezent, prin intermediul campaniei "Grijă pentru copii", lansată în urmă cu cinci ani, compania Dorna a dotat cu echipamente de specialitate pentru salvarea copiilor născuţi prematur 43 de maternităţi din ţară, valoarea investiţiilor fiind de 500.000 de euro.
În cadrul campaniei care în acest an se numeşte "Fii în inima lor pe viaţă", fanii Simonei Halep au fost invitaţi să "doneze" simbolic o inimă pe pagina de Facebook a jucătoarei, urmând ca de joi să facă acelaşi lucru pe pagina Dorna România. La strângerea a peste 100.000 de aprecieri în formă de inimă, Dorna va continua dotarea altor maternităţi cu echipamente.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
"Sper ca fanii mei să dea cât mai mulţi «love» pentru această cauză pe pagina mea de Facebook. Sper să se implice cât mai mulţi români, ca să putem ajuta cât mai mulţi copii, să fie salvaţi. Am fost impresionată de această campanie şi mi-am dorit să fiu parte pentru că sunt foarte ataşată de copii. Mi-aş dori ca aceşti copii să fie ajutaţi cu echipamente medicale, să le dăm o şansă să aibă o viaţă frumoasă", a spus Simona Halep, joi, într-o conferinţă de presă.
Cu această ocazie a fost promovat şi clipul publicitar al campaniei, care o are ca protagonistă pe Simona Halep.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.