Fanii echipei Poli Iaşi vor avea posibilitatea să-şi arate ataşamentul faţă de formaţia favorită, cumpărând bilete virtuale, chiar dacă meciul de pe teren propriu cu Academica Clinceni se va desfăşura fără spectatori.
După achiziţionarea biletelor virtuale, suporterii trebuie să-şi facă o fotografie pe fundal alb şi să o trimită pe pagina de Facebook a clubului.
Toate fotografiile fanilor care au achizitionat bilete virtuale vor fi imprimate pe tricourile purtate de jucători la intrarea pe teren. Biletul virtual le poate asigura ceror care l-au achiziţionat unul dintre cele 100 de locuri în autocarele suporterilor pentru semifinala Cupei României, dar şi unul dintre tricourile speciale.
Un bilet virtual costă "10 lei – infinit mai puţin decât ataşamentul suporterilor adevăraţi faţă de echipă!", potrivit site-ului oficial al clubului ieşean.
Biletele se pot achiziţiona începând de joi, de la magazinul oficial al clubului din Iulius Mall, parter, dar şi online, pe site-ul bilete.politehnicaiasi.ro.
Cele 100 de locuri pentru deplasare la semifinala Cupei României şi cele 25 de tricouri purtate de jucători şi oficialii clubului înaintea meciului cu Academica Clinceni vor fi acordate participanţilor la campanie prin tragere la sorţi (random.org). Deplasarea la manşa de pe terenului adversarului în semifinalele Cupei României se organizează doar dacă accesul spectatorilor va fi permis la meci.
Şi liderul ligii secunde, UTA, a primit solicitări de a pune în vânzare bilete, deşi partidele de fotbal din România se joacă fără spectatori, în urma măsurilor luate pentru a împiedica extinderea cazurilor de infectare cu coronavirus.
"Le mulţumim din suflet suporterilor noştri care s-au oferit să cumpere bilete pentru meciul de sâmbătă, cu Universitatea Cluj, chiar dacă nu au posibilitatea să vină în tribună. Din păcate, nu avem cadrul legal şi logistica de a încasa bani fără oferirea serviciului respectiv, dar apreciem din suflet gestul superb şi le mulţumim", au precizat conducătorii echipei arădene.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.