Auchan România continuă dezvoltarea programului de franciză lansat în iunie 2024 şi ajunge la 20 de magazine de proximitate Simply by Auchan. Acestea funcţionează atât în zone urbane, cât şi rurale din şapte judeţe, cea mai recentă unitate fiind deschisă în Bucureşti. Prin programul de franciză, Auchan încurajează antreprenoriatul românesc, oferind partenerilor săi un pachet complet de produse, servicii şi suport pentru dezvoltarea unui business la cheie în comerţul modern.
Cu suprafeţe cuprinse între 50 – 250 mp, magazinele Simply by Auchan propun o gamă variată de până la 3.500 de articole la preţuri accesibile, de la fructe şi legume, produse congelate şi băcănie, la produse din brutăria şi cofetăria Auchan, precum şi articole nealimentare (de îngrijire personală, curăţenie, produse pentru animale de companie etc.).
Primele 20 de magazine Simply by Auchan sunt deschise în judeţele Ilfov, Călăraşi, Bucureşti, Teleorman, Giurgiu, Argeş şi Buzău, cea mai mare cerere de francize la momentul actual fiind înregistrată în Ilfov. Majoritatea antreprenorilor care operează aceste magazine sunt proprietari de magazine de proximitate care au ales să îşi dezvolte afacerea prin franciza oferită de Auchan.
„Suntem încântaţi să ducem diferenţa Auchan în din ce în ce mai multe zone ale ţării şi le mulţumim tuturor partenerilor pentru încrederea acordată. Dezvoltarea programului de franciză este una dintre priorităţile-cheie pentru noi în acest an şi lucrăm la mai multe formate de franciză pe care le putem propune atât specialiştilor cu experienţă în comerţ, cât şi antreprenorilor aflaţi la început de drum.” a declarat Ioana Toşa, Director Vânzări Auchan România.
Ce avantaje au antreprenorii din retail care deschid o franciză Simply by Auchan
Odată cu dezvoltarea acestui parteneriat pe termen lung, bazat pe profesionalism, inovaţie şi susţinere continuă, Auchan oferă antreprenorilor din retail o serie de avantaje şi beneficii printre care se numără:
- Diferenţiere în piaţă printr-o gamă de produse create în laboratoarele de producţie Auchan
- Acces la gama de mărci proprii Auchan
- Apartenenţa la ecosistemul mărcii Auchan, cu toate avantajele ce derivă din acest fapt
- Cooperarea cu un brand renumit pe piaţă în materie de calitate a serviciilor şi a preţurilor oferite consumatorilor
Care sunt criteriile pentru a opera o franciză Simply by Auchan
Pentru a fi eligibil, un potenţial francizat trebuie să deţină un spaţiu comercial, cu specific alimentar, cu o suprafaţă de vânzare cuprinsă între 60-250 mp. Aceştia beneficiază de suport operaţional din partea Auchan, ce cuprinde regândirea imaginii şi layout-ului magazinului, transformarea acestuia prin introducerea unor elemente moderne ce oferă un plus de atractivitate, sugestii de îmbunătăţire a gamei, acces la o platformă facilă de comandă a produselor, suport pentru redeschidere şi sprijin constant în operarea magazinului din partea personalului dedicat acestui parteneriat. Totodată, francizaţii beneficiază de un pachet de training ce conţine informaţii operaţionale despre ecosistemul Auchan, despre activitatea de comerţ sub brandul Auchan şi sistemul de franciză Simply.
Despre Auchan
Auchan România are în portofoliu peste 450 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 7 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în staţiile Petrom, 20 magazine în franciză Simply by Auchan, precum şi magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2023 de peste 1,6 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din oraşele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.