Trenul RE 13211 care circulă pe ruta Piteşti-Bucureşti Nord a ajuns, vineri seară, la destinaţie, cu o întârziere de 310 minute, după ce locomotiva s-a defectat, afirmă reprezentanţii CFR SA, care au explicat că locomotiva de ajutor a fost aşteptată timp de 191 de minute. ”Călătorii nu au ajuns în 300 de minute la Bucureşti, ci într-un timp rezonabil. Ei au fost preluaţi din staţia Piteşti în scurt timp de alte trenuri”, susţin, în schimb, reprezentanţii CFR Călători.
UPDATE - ”Referitor la informaţiile din mass-media potrivit cărora călătorii care circulau cu trenul RE 13211 pe ruta Piteşti – Bucureşti Nord au avut o întârziere de 300 de minute, CFR Călători face următoarele precizări: călătorii NU au ajuns în 300 de minute la Bucureşti, ci într-un timp rezonabil. Ei au fost preluaţi din staţia Piteşti în scurt timp de alte trenuri ale companiei care aveau ca destinaţie Bucureşti Nord”, a transmis, vineri seară, compania CFR Călători.
Potrivit sursei citate, problemele care au afectat călătorii au fost cauzate ”atât de o defecţiune tehnică a locomotivei trenului RE 13211, cât şi a lucrărilor realizate de către CFR SA de înlocuire a şinelor de cale ferată”.
ŞTIREA INIŢIALĂ - Potrivit CFR SA, trenul RE 13211, care circulă în relaţia Piteşti - Bucureşti Nord, a ajuns în Gara de Nord la ora 20:51, cu o întârziere totală de 310 minute.
”Menţionăm că trenul RE 13211 s-a format în staţia Piteşti din garnitura trenului RE 13245, care a ieşit din Depoul Basarab cu o întârziere de 17 minute, iar în gara Titu a anunţat defectarea locomotivei şi a staţionat încă 191 de minute până a ajuns o locomotivă de ajutor pentru continuarea călătoriei până la Piteşti. Precizăm că în anumite zone de pe tronsonul Bucureşti - Piteşti, CFR SA desfăşoară lucrări de reparaţii de tip QUICK WINS şi de reînnoire a suprastructurii căii, însă după cum am informat public, prin intermediul comunicatelor de presă, întârzierile cauzate de aceste lucrări nu depăşesc, în general, 30 - 40 de minute”, a transmis purtătorul de cuvânt CFR SA, Oana Brânzan.
Ea a arătat că personalul feroviar al CFR SA face permanent eforturi pentru a reduce minutele de întârziere cauzate de lucrările la suprastructura căii.
”Nu putem interveni însă în cazul defectării locomotivelor. Operatorii de transport de călători au obligaţia să îşi administreze propriul parc de locomotive şi vagoane, iar atunci când apar defecţiuni trebuie să intervină operativ, prin îndrumarea locomotivelor de ajutor, astfel încă garniturile respective să fie reînscrise într-un timp cât mai scurt în circulaţie”, a adăugat sursa citată.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.