Un hotel de patru stele din Eforie Nord va fi amendat de Ministerul Turismului cu o sancţiune cuprinsă între 8.000 şi 50.000 de lei, după ce unitatea a cazat un turist într-o cameră care nu era finisată, hotelul aflându-se în plin proces de renovare.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Ministrul Turismului, Bogdan Trif, s-a aflat, vineri, într-un control la Eforie Nord, iar la un moment dat a fost abordat de un turist care i s-a plâns de condiţiile din camera de la hotelul de patru stele Mirage din Eforie Nord, unde este cazat.

Ministrul a mers la unitatea respectivă, a verificat camera şi a constatat că aceasta nu era finisată.

"Într-adevăr omul care a făcut sesizarea a avut dreptate, camera nu era finalizată, mai sunt de făcut finisaje. Echipa de control a rămas să termine controlul. Cu siguranţă camerele care nu corespund vor fi declasificate şi va fi sancţionat contravenţional. Nu avea oglindă, erau cabluri neizolate, tavanul lăsa mult de dorit, nu era curăţat de pete, uşa, de asemenea, nu se închidea foarte bine, nu era nici finisată, se vedea foarte multă spumă. (…) Este o reabilitare pe fonduri europene şi nu au finalizat lucrările, dar asta nu este un motiv să pui în circuitul turistic camerele care nu corespund, motiv pentru care va fi sancţionat drastic”, a declarat Bogdan Trif.

Ministrul Turismului a precizat că sancţiunea prevăzută de lege este cuprinsă între 8.000 de lei şi 50.000 de lei. El a menţionat că echipa ministerului va verifica toate camerele hotelului, iar cele care nu corespund vor fi declasificate şi închise pentru circuitul turistic până la remedierea deficienţelor.

Managerul general al Hotelului Mirage din Eforie Nord, Emilian Constantinescu, a spus că acea cameră nu a fost finalizată din cauza întârzierii unuia dintre furnizori.

"Referitor la această cameră, ea face parte din obiectul nostru de renovare integrală a hotelului. În acest hotel au fost investite două milioane de euro. Din păcate, referitor la această cameră am avut o deficienţă datorită faptului că unul dintre furnizori nu a reuşit la timp să ne ofere tocul la uşa respectivă. Am repartizat camera întrucât deficienţa respectivă nu a putut fi remediată la timpul util şi hotelul era ocupat la capacitate maximă”, a precizat reprezentantul hotelului.

El a mai spus că doar două dintre camerele hotelului au astfel de deficienţe, care vor fi remediate în timp util.

“Toate camerele sunt integral renovate, cred că sunt două camere de genul acesta care au avut deficienţa aceasta la tocul uşii. Aceste deficienţe vor fi remediate în timp util. Oricum suntem în pragul finalizării proiectului acesta, suntem pe ultima sută de metri de finalizarea proiectului pe fonduri europene. Finalizarea proiectului este într-o săptămână”, a spus Emilian Constantinescu.

El a mai declarat că turistul nu poate fi mutat într-o altă cameră deoarece nu mai există alta disponibilă, dar i-au fost oferite compensaţii.  

“Nu avem cameră liberă să îl mutăm şi oricum domnul a spus că nu are o problemă să rămână în continuare în camera aceea, dar doreşte să ne aducă la cunoştinţă aceste lucruri încă o dată. Avea plecare mâine şi pleacă mâine. (…) A fost informat şi am oferit o compensare încă de la bun început referitor la această situaţie. I-a fost oferită o fişă cont în care dumnealui poate să beneficieze de servicii în cadrul centrului de sănătate sau în cadrul restaurantului în regim gratuit din partea hotelului”, a explicat managerul general al Hotelului Mirage din Eforie Nord.

Bogdan Trif a mai spus că săptămâna trecută reprezentanţii ministerului au verificat 34 de unităţi de pe litoral şi au aplicat sancţiuni în valoare de 48.000 de lei în urma neregulilor constatate.

 

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.