Un rost nefinisat de pe varianta ocolitoare a Bacăului, inaugurată miercuri de preşedintele Klaus Iohannis şi de premierul Ludovic Orban, a provocat probleme şoferilor, care au solicitat intervenţia echipelor mobile de vulcanizare după ce şi-au stricat roţile autovehiculelor în groapa din asfalt. Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere precizează că este vorba despre o eroare de fabricaţie, remediată de constructor şi că au fost instituite restricţii de viteză.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email
UPDATE - Referitor la imaginile apărute în spaţiul public cu privire la deteriorări ale părţii carosabile pe VO Bacău apărute după darea în trafic, CNAIR face următoarele precizări: 
- Deteriorările apărute au fost determinate de o eroare de fabricaţie a unui rost de la podul de la km 3+150, partea dreaptă.
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum
- Imediat ce a fost constatată această problemă, Antreprenorul a semnalizat zona respectivă şi a executat în regim de urgenţă lucrările de remediere, astfel încât la această oră se circulă în condiţii de siguranţă pe toată lungimea VO Bacău
- Având în vedere că, până la recepţia finală a lucrărilor, constructorul mai are de realizat astfel de rosturi, circulaţia pe acest obiectiv se desfăşoară cu restricţie de viteză de 90 km/h.
ŞTIREA INIŢIALĂ - Reprezentanţii de la firma „Vulcanizare & Service Mobil Bacău” prezintă, pe pagina de Facebook, câteva poze de la intervenţii pe care le-au avut la faţa locului, pentru a-i ajuta pe şoferii care şi-au defectat maşinile din cauza gropii apărute în asfalt. Fotografiile arată şi cauciul roţii unei maşini tăiat din cauza impactului cu groapa.
 „Fără parapeţi de protecţie pe 3 km, fără dispozitive de acoperire a rosturilor de dilataţie (au turnat afalt sa dea bine la presă) şi cu alte elemente de siguranţă lipsă. Câteva ore mai târziu primele maşini îşi spărgeau jantele în găurile apărute la rosturile nefinisate”, a scris un internaut pe un grup de Facebook numit Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere CNAIR S.A..
La evenimentul de inaugurare a variantei ocolitoare Bacău, premierul Ludovic Orban precizat că aceşti aproape 17 kilometri din viitoarea autostradă A7 au fost finalizaţi cu mai bine de un înainte de termen. 
„Vreau ca lucrurile să fie foarte clare şi oamenii să ştie adevărul. Câteva lucruri simple. Când am fost învestiţi ca Guvern de către Parlament progresul fizic era de 27%. Tot ce vedeţi aici s-a realizat de la 27% în anul de guvernare. Am rezolvat toate problemele care ţineau de acord de mediu, care erau extrem de importante. În mandatul Guvernului nostru, Comisia Europeană a aprobat finanţarea din fonduri europene a acestui proiect, tocmai pentru că am reuşit să realizăm toate documentaţiile şi toate procedurile în conformitate cu exigenţele de la nivelul UE”, a afirmat Ludovic Orban, miercuri la  la deschiderea Tronsonului de Autostradă A7 - varianta ocolitoare Bacău, unde a fost prezent şi preşedintele Klaus Iohannis. 
CNAIR preciza miercuri, într-o postare pe pagina de Facebook, datele despre proiect:
„Lungimea întregii lucrării este de 30,843 km. Reamintim că în data de 03.09.2020 s-a deschis traficul pe 7,366 km, iar astăzi, 02.12.2020 s-a deschis traficul pe 20,299 km din care 16,269 km sunt la profil autostrada, temporar viteza maximă de circulaţie pe acest sector de drum va fi de maxim 90 km/h.
 
Antreprenorul este Asocierea dintre SC Spedition UMB SRL si SC Tehnostrade SRL, iar valoarea contractului este 668.330.294,63 lei fără TVA. Sursa de finanţare: Fonduri Europene Nerambursabile.
 
Proiectul a constat în construirea a:
 
• 7 poduri
• 8 pasaje
• 1 nod rutier
• 7 intersectii de tip giraţii
• 1 parcare de scurta durata
 
Realizarea variantei de ocolire a Municipiului Bacău va avea efecte pozitive privind: reducerea emisiilor de poluanţi în aer în zona locuită a municipiului Bacău, fluidizarea traficului din zonă, reducerea timpului şi costurilor de transport, creşterea siguranţei în trafic şi este amplasat pe Reţeaua Trans-Europeană de Transport (TEN-T), proiect al Uniunii Europene care prevede crearea unei reţele complete de transport auto, feroviar şi naval”, conform postării CNAIR, pe reţeaua de socializare.
 
 
Sursa foto: Vulcanizare & Service Mobil Bacău
Sursa foto: Vulcanizare & Service Mobil Bacău
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.