Consiliul Judeţean (CJ) Argeş anunţă că a suspendat audienţele în format fizic şi primeşte sesizări din partea cetăţenilor doar pe e-mail. Măsura este luată în contextul creşterii numărului de cazuri de COVID-19 la nivel judeţean. Totodată, „pentru a putea asigura distanţarea fizică la locul de muncă”, angajaţii instituţiei trebuie să şi ia zilele de concediu de odihnă neefectuate în acest an.
„Având în vedere situaţia pandemică actuală şi creşterea ratei de incidenţă în judeţ, Consiliul Judeţean Argeş a luat mai multe decizii pentru a preveni răspândirea virusului SARS-CoV-2 în rândul angajaţilor precum şi al cetăţenilor. Astfel, programul de audienţe derulat în formatul obişnuit a fost suspendat şi a fost restrânsă activitatea relaţiilor directe cu publicul la sediul instituţiei”, informează Consiliul Judeţean Argeş într-un comunicat dat publicităţii luni.
Cei interesaţi pot trimite solicitări şi sesizări în format electronic pe adresele de email: presedinte@cjarges.ro, cabinetvicepresedinte1@cjarges.ro, cabinetvicepresedinte2@cjarges.ro, sau secretarjudet@cjarges.ro.
Instituţia menţionează că audienţele se vor relua „imediat ce numărul de cazuri COVID-19 va înregistra o scădere considerabilă”.
Şi angajaţii CJ Argeş sunt afectaţi de creşterea numărului de îmbolnăviri din cauza virusului SARS-CoV-2.
„Pentru a putea asigura distanţarea fizică la locul de muncă s-a decis ca, în această perioadă, angajaţii să îşi ia zilele de concediu rămase pe anul 2021, iar acolo unde este posibil, activitatea să se desfăşoare în regim de telemuncă sau muncă la domiciliu”, mai transmite CJ Argeş.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.