Muzeul Naţional Brukenthal a fost anul trecut singura instituţie din ţară care a lansat peste 70 de modele de măşti.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

"Acum un an am primit, toţi angajaţii instituţiilor culturale din România, decizia că acestea vor fi închise. Au apărut diverşi care au anunţat tot felul de chestiuni. Noi, cei de la Brukenthal am înţeles perioada pandemiei. Am urmărit în Europa şi în lume ceea ce se făcea şi eram oarecum pregătiţi. Astfel ca, încă de la închidere, după doar o săptămână prezentam publicului prima expoziţie video care ar fi trebuit vernisată în luna martie. Iar la începutul lui aprilie deja publicam a doua expoziţie online. Am observat şi că masca era obligatorie", spune Alexandru Constantin Chituţă, şef secţie Marketing la Muzeul Naţional Brukenthal.

"În colaborare cu societatea Gorgona Design am început să realizăm diferite măşti personalizate cu picturi din Muzeul Naţional Brukenthal, cu diferite imagini ale pieselor istorice sau de istorie naturală şi mai apoi serii speciale dedicate unor expoziţii temporare. Acum, după un an, am făcut un mic calcul, astfel că în decursul unui an mai bine de 70 de modele de măşti personalizate au fost confecţionate şi vândute în magazinele Muzeului. Sunt sute şi sute de măşti pe care astăzi sibieni, români şi străini le poartă, iar lucrul acesta nu face decât să ne bucure", a completat Chituţă. 

Evenimente

31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.