Colectivul hip-hop Brockhampton s-a clasat pe primul loc în Billboard 200 cu al patrulea album de studio, „Iridescence”, care a fost vândut în prima săptămână de la apariţie în peste 100.000 de unităţi.
Albumul, lansat prin Question Everything/ RCA Records pe 21 septembrie, a fost vândut în 101.000 de unităţi în săptămâna încheiată pe 27 septembrie, potrivit Nielsen Music.
„Iridescence” este primul material de studio lansat la RCA de grupul care are 14 membri, după ce anterioarele au apărut sub egida Empire Records. În luna martie, Brockhampton a semnat un contract de 15 milioane de dolari cu RCA.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Pe locul al doilea în Billboard 200 a debutat „Bridges” al cântăreţului şi actorului Josh Groban, cu 96.000 de unităţi vândute. Acesta este al nouălea material de studio al artistului care ajunge în top 10 şi urmează albumului „Stages” din 2015, care a debutat tot pe poziţia secundă, cu 180.000 de unităţi vândute.
„Kamikaze” al lui Eminem a coborât un loc în clasament, până pe trei, după ce albumul a fost vândut în 65.000 de unităţi în a patra săptămână de la apariţie.
Albumul „Scorpion” al lui Drake s-a menţinut pe locul al patrulea, cu 63.000 de unităţi vândute în a 13-a săptămână de la lansare, la fel şi „Astroworld” al lui Travis Scott, care şi-a păstrat locul al cincilea, după ce a fost vândut în 57.000 de unităţi în a opta săptămână de la apariţie.
Post Malone şi „beerbongs & bentleys” au staţionat, de asemenea, pe locul al şaselea, după ce albumul a fost vândut în 45.000 de unităţi în a 22-a săptămână de la lansare.
După ce în urmă cu o săptămână Carrie Underwood debuta pe primul loc cu „Cry Pretty”, acum el s-a clasat pe locul al şaptelea, cu 36.000 de unităţi vândute.
În acelaşi timp, „Goodbye & Good Riddance” al lui Juice WRLD a urcat două locuri, până pe opt, cu 35.000 de unităţi vândute în a 19-a săptămână.
În urcare se află şi „Look Up Child” al lui Lauren Daigle, de pe 16 pe 9, cu 34.000 de unităţi vândute în a treia săptămână de la lansare.
Pe locul al zecelea a coborât trei locuri „Sweetener” al Arianei Grande, care a fost vândut în a şasea săptămână în 34.000 de unităţi.
Billboard 200 clasifică cele mai populare albume din Statele Unite pe parcursul unei săptămâni, pe baza consumului multi-metric, care include vânzarea de copii fizice ale discurilor, single-urilor (10 cântece înseamnă un album) şi activitatea online (1.500 de descărcări sunt egale cu un album).
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.
Citește și...