Canalele de YouTube vor putea activa mai repede funcţiile de monetizare prin reclame, după ce compania a decis să aducă mai jos pragurile de admisie în program.
YouTube anunţă modificarea condiţiilor de eligibilitate în cadrul programului YouTube Partner Program, care permite monetizarea creaţiilor prin afişarea reclamelor vândute de companie.
Pe de o parte, pentru admiterea în program, canalele de YouTube au acum nevoie de numai 500 de abonaţi, ceea ce reprezintă o înjumătăţire a acestui prag.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Pe de altă parte, al doilea criteriu, cel de performanţă, a fost scăzut cu 25%. În loc de 4.000 de ore de vizionare, un canal va fi primit în programul de monetizare după ce va ajunge le 3.000 de ore de vizionare în decursul unei luni.
Noile condiţii urmează să fie implementate treptat. Primele ţări în care acestea vor deveni active vor fi Statele Unite, Regatul Unit, Canada, Taiwan şi Coreea de Sud.
Relaxarea condiţiilor de acceptare în cadrul YouTube Partner Program va duce la creşterea numărului de canale care vor afişa reclame şi care, astfel, vor genera bani pentru ele şi pentru YouTube.
În urmă cu mai mulţi ani, YouTube decidea să impună condiţii mai stricte pentru monetizare, după o serie de scandaluri cu clipuri care promovau ura şi extremismul, în care apăreau reclamele unora dintre marile branduri.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.