Furnizorul de soluţii telematice pentru industria transporturilor WebeEye România a anunţat miercuri că încheie anul 2017 cu o cifră de afceri de peste 3,7 milioane de euro, cu 15% mai mult decât în 2016, datorită creşterii majorării portofoliului de clienţi şi a diversificării serviciilor.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

La nivel de grup, WebEye estimează o cifră de afaceri de 27,9 milioane de euro. În România, compania va avea peste 11.500 de unităţi active până la sfârşitul anului, faţă de 9.000 de unităţi la finalul lui 2016, o creştere de 2.500 de unităţi. La nivelul grupului, în 2017 au fost activate aproximativ 5800 de unităţi, ajungând la un total de aproape 58.000 de unităţi.

”Printre soluţiile cele mai apreciate de către clienţi se numără DrivingStyle, care permite monitorizarea stilului de condus al şoferilor, oferind transportatorilor posibilitatea de a interveni pentru a corecta eventuale deficienţe, şi soluţia Scanner, lansată anul acesta, care face posibilă transmiterea în timp real a documentelor de însoţire a mărfii şi a altor documente specifice activităţii de transport. Se reduce astfel considerabil timpul de procesare a tranzacţiilor financiare”, se arată în comunicat.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Transportatorii au apreciat şi raportul detaliat bazat pe date din tahograf pentru orele lucrate/conduse în străinătate pentru fiecare ţară separat, un produs util în condiţiile noilor reglementări la nivel european în materie de transporturi, potrivit companiei.

”Am avut un an bun, continuăm să creştem şi să ne consolidăm poziţia pe piaţa din România. În 2017 ne-am extins atât portofoliul de clienţi, cât şi echipa. Mă bucur că soluţiile telematice pe care le oferim sunt bine primite de către piaţă, ceea ce confirmă că WebEye are produse de calitate, eficiente şi utile. Nici nu îmi puteam imagina un mod mai bun de a aniversa 10 ani de activitate în România”, a spus Levente Gall, Directorul General al WebEye România.

Printre clienţii câştigaţi de WebEye România în 2017 se numără companii de transport precum Grifon Serex, Filadelfia Group, Alex International, Wheels Spedition, Giro, Vrancart, Blue River, Eda Com Trans, firme ale căror flote numără sute de camioane şi pentru care soluţiile telematice sunt esenţiale pentru asigurarea unor operaţiuni profitabile. Totodată, firma consideră extrem de important parteneriatul cu bursa Timocom, în sensul că datele de GPS din WebEye pot fi integrate în sistemul Timocom.

”În ceea ce priveşte serviciile, WebEye România a oferit servicii de suport şoferilor pentru achitarea taxei de drum din Ungaria, ceea ce a contribuit semnificativ la reducerea erorilor cauzate de probleme precum lipsa de semnal sau erori ale sistemelor de sateliţi. Tot anul acesta, WebEye a lansat noua platformă de servicii WebEye2, o versiune upgradată a platformei iniţiale care oferă soluţii personalizate în funcţie de cerinţele fiecărui client”, se arată în comunicat.

Pentru 2018, WebEye România estimeaza un avans cel puţin similar cu cel înregistrat anul acesta, în primul rând datorită integrării companiei în cel mai puternic cluster la nivel de grup, care reuneşte afacerile din România, Ungaria şi Slovacia şi care are cel mai puternic potenţial de creştere.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.