Grupul Sphera Franchise Group, care deţine lanţurile KFC şi Pizza Hut, a raportat, joi, vânzări consolidate în valoare de 551,6 milioane lei pentru primele nouă luni ale anului, reprezentând o creştere de 23,4% faţă de vânzările pro-forma ale aceleiaşi perioade din anul trecut.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Această performanţă îmbunătăţită a fost ajutată de o creştere de 26,6% a vânzărilor din al treilea trimestru, determinată în principal de un avans de 11,4% a vânzărilor similare ale magazinelor KFC România şi de creşterea contribuţiei KFC Italia, dar şi de îmbunătăţirea vânzărilor Pizza Hut”, se arată în comunicat.

Directorul general al Sphera Franchise Group, Mark Hilton, a subliniat că grupul şi-a continuat tendinţa ascendentă în ultimele luni.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

”Rezultatele trimestrului trei arată că am continuat să creştem în concordanţă cu obiectivele noastre, avansul semnificativ de 26,6% a vânzărilor, fiind doar unul dintre indicatorii care susţin progresul nostru” a declarat Mark Hilton.

Profitul operaţional al restaurantelor a crescut cu 17,3% faţă de anul precedent, în trimestrul al treilea, până la 28 milioane de lei, ceea ce s-a datorat atât creşterii marjei în restaurante (13,9% în trimestrul trei faţă de 11,4% în trimestrul doi), cât şi reducerii pierderii de marjă faţă de anul precedent, potrivit companiei.

În acelaşi timp, EBITDA normalizată a Sphera a crescut cu 9,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la 21 milioane lei, sau 10,4% din vânzări.

”Datorită rezultatelor considerabil mai bune din trimestrul al treilea, în primele nouă luni ale acestui an, profitul operaţional al restaurantelor a scăzut cu doar 0,1% faţă de anul precedent la 74,6 milioane lei (comparativ cu un declin de 8,3% în primul semestru) în timp ce EBITDA normalizat a scăzut cu 7,4% faţă de anul precedent la 53,4 milioane lei (comparativ cu o pierdere de 15,9% la jumătatea anului)”, se arată în comunicat.

Performanţa din trimestrul al treilea a fost rezultatul îmbunătăţirii performanţei în aproape toate categoriile de cheltuieli pentru restaurante, determinată de vânzări sezoniere mai mari. Totodată, cea mai mare parte a îmbunătăţirii marjei a provenit din costul redus al forţei de muncă şi al altor cheltuieli de exploatare, potrivit companiei.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.